Hääleta Rimi poolt „Rahva lemmik e-pood 2022“ konkursil!

19 Jaanuar, 2022

Eelmisel aastal sai Rimi e-pood „Rahva lemmik e-pood 2022“ konkursil kolmanda koha, olles turul olnud vähem kui aasta.

See tunnustus tegi pai ja innustas kogu e-poe meeskonda. Tänaseks on tegutsetud Eesti turul veidi rohkem kui poolteist aastat ning selle aja jooksul on pingutatud veelgi, et kliendi ostukogemust veelgi mugavamaks teha.

 

Milliseid uuendusi 2021 aasta jooksul tehti?

Sortiment – oleme laiendanud sortimenti ning täna on Rimi e-poes saadaval rohkem kui 15 000 erinevat toodet.

Talu Toidab – kliendid väga ootasid, et Talu Toidab tooted jõuaksid Rimi e-poodi müüki, nüüd on need e-poes saadaval ja täiendame jooksvalt sortimenti.

Ärikliendid – lisandus ärikliendi konto võimalus, tellimust vormistades saavad ärikliendid mugavalt nõuetekohase arve oma e-mailile.

Rimi e-pood Rimi äpis – nüüd on võimalik e-poodi kasutada läbi Rimi rakenduse ning mugavalt märkida oma kohalolu Rimi Drive või kaupluse väljastuspunktis.

Cleveron ja ParcelSea – alustasime koostööd Cleveroni ja ParcelSeaga, et erapaki-automaatide omanikud saaksid ka Rimist mugavalt toidu koju tellida.

Tellimuste muutmise võimalus – Peale tellimuse muutmist on klientidel võimalik veel oma tellimust täiendada, nt kui on unustatud lisada mingi oluline toode. Lisaks on võimalik muuta ka tarneviisi ja tarneaega. Muudatusi on võimalik teha seni kuni tellimus on profiilis veel aktiivne ehk kliendile avatud.

Retseptid ühe klikiga ostukorvi – Rimi kodulehel on võimalik retseptid ühe klikiga ostukorvi lisada, lisaks on iga toote juures retseptisoovitused.

Tarnepiirkonna laienemine – oleme laiendanud tarnepiirkonda Tallinna, Tartu kui ka Narva lähiümbruses ning lisanud uusi piirkondi nagu näiteks Rakvere, Kohila, Rapla jt väiksemad kohad.

Kojutarne pakett – Jätkuvalt on kõikidel klientidel võimalik osta endale kojutarne pakett hinnaga 1,99€, mis tagab tasuta kojutarned järgnevaks kaheks kuuks.

Mis ei ole muutunud on see, et Rimi komplekteerijad ja kullerid teevad jätkuvalt väga tubli tööd, et teha Rimi e-poe klientide iga päev pisut lihtsamaks ning see pole jäänud klientide poolt märkamata. Tutvu Rimi e-poele jäetud klientide tagasidega >

2022 aastaks on samuti planeeritud mitmeid uuendusi, mis klientide ostukogemuse mugavamaks teevad. Näiteks on peagi võimalik Minu Rimi raha e-poes kasutada ning personaalseid pakkumisi lihtsasti ülesse leida. Lisaks on tulemas veel mitmeid uuendusi.

 

Hääletama!

 


Populaarsed artiklid