0

Kliendid kiidavad

  • Jään väga rahule! 13.08.2022
     
  • Tore kogemus oli, et katkine paberkott vahetati lahkelt terve vastu välja. 13.08.2022
     
  • Kõigepealt aitäh, et piim oli pika säilivusajaga. Kuller oli tore ja armas nagu memmemusi. Värske soolakurk ei olnud nii kaua poes seisnud kui eelmises tellimuses ja õigustas reklaami "värske". Ma ei saa aru sellest, miks poole kilosesse nõusse on surutud nii suured kurgid? Kahjuks ei olnud hakklihakastet, mille pärast ma seekord just Rimist tellisin. Oleks komplekteerija vaevunud helistama olukorrast, siis oleks valinud valmiskastme asemel toore hakkliha. Hinnavahe vaid mõni eurosent. Minu antud hinnang ei vähenda sugugi teie teenuse vajalikkust. Suurepärane, et olemas olete! 12.08.2022
     
  • Saime kenasti kauba kätte - kiidusõnad taaskord kullerile. Väga meeldiv suhtlus. 12.08.2022
    ​​​​​​​
  • Väga tore noormees, naeratus näol ja tegi oma tööd rõõmuga. Tänan noormeest positiivse kogemuse eest. Kasutasin teenust esimest korda ning tänu heale kogemusele, kindlasti mitte viimast. 09.08.2022
     
  • Suurepärane teenindus ja endiselt suurepärased puuviljad, antud juhul virsikud. Täname! 08.08.2022
     
  • Kiitus tänasele kullerile, kes oli väga viisakas ja samas rõõmsameelne - jäi tunne, et ta tõesti soovis meile meie tellimuse kohale tuua ja mitte midagi muud selle asemel teha. Aitäh! 08.08.2022
     
  • Очень вежливый и приятный в общении курьер. 08.08.2022
  • Tahaksime seekord eriliselt esile tõsta kullerit! Kuigi kõik Rimi kullerid on enamjaolt tublid, väärib meie tänane kuller, arvan, erilist kiitust. Kogu suhtlus alates varasest ette teatamisest, pilguheidust asjadele, et kas toodud kõik tellimuses olnud tooted on heas korras kuni heatahtlike soovideni äraminekul – väga meeldiv kogemus. Küsin lahkelt, edastage meie veelkordne tänu, kui võimalik! 08.08.2022
     
  • Kiitus e-poe teenusele. Olen teenusega väga rahul. 08.08.2022
     
  • Tellimus väga hästi kokku pandud, kõik värske ja hea kvaliteediga. Aitäh! 08.08.2022
 
  • Suur tänu! Väga tore, sõbralik ja viisakas ning abivalmis kuller. 08.08.2022
     
  • Teenus ja teenindus kiire ja korralik. 05.08.2022
     
  • Teenindamine on väga hea! 02.08.2022
 
  • Tervitan ja tänan väga hea töö eest. Peatse kohtumiseni. 02.08.2022
     
  • ​​​​​​​Tänud komplekteerijale suurepäraselt komplekteeritud tellimuse eest, kõik tooted olid olemas ja puuviljad kvaliteetsed. Tänud kullerile kiirelt kohale toimetatud tellimuse eest. 01.08.2022
 
  • ​​​​​​​Kaup oli kenasti värske. Kohaletooja tore ja sõbralik. 01.08.2022
     
  • Täname hea tarne eest! Koostöö saab vaid paremaks minna. Edu! 29.07.2022
     
  • Kiitus komplekteerijale! Kuller ka tubli! 25.07.2022
 
  • ​​​​​​​Tänan! Kaup käes. Olen rahul! 25.07.2022
     
  • ​​​​​​​Благодарю за холодное пиво, и Ваши повара постарались. Доставщику отдельный респект, мы с ним подружимся! 25.07.2022
     
  • ​​​​​​​Suur tänu! 25.07.2022
​​​​​​​
  • ​​​​​​​Väga meeldiv kogemus. Pakkimine paberpakenditesse on armas! Tänud tegijatele! Tellin edaspidi kindlasti teie poest veel. Varem oli tellimisaeg liiga pikk, nüüd saab järgmisel päeval kätte, super. 21.07.2022
     
  • ​​​​​​​Tarne õigeaegne, kaup komplekteeritd vastavalt tellimusele. Korrektne. 20.07.2022
     
  • ​​​​​​​Tervitan ja tänan väga. Murelid on imelised, samuti vahepeal kadunud olnud Rakvere verivorstid. Ka muud tooted on väga head. Järgmise korrani! 20.07.2022
     
  • ​​​​​​​Kiire teenindus, kaup alati varem kohal, tänu kullerile ka kena suhtlemise ja naeratuse eest!
     
  • Tahaksin tänada tänase teeninduse. Käisime täna Ülemiste Rimis Drive-in tellimusel järgi. Kõigepealt meil ei olnud Rimi äppi, seega palusin info lauast, et meie tellimus toodaks - seal oli ääretult meeldiv naisterahvas, kes kohe meid aitas ja kutsus õige teenindaja. Meie kaubaga saabus noormees, kes mind nähes väikse beebiga, pakkus, et ta aitab. Olen meeletult tänulik, et Teie personal lubab tegutseda raamist välja. 18.07.2022
​​​​​​​

 Täname tagasiside eest!

‎          

Kliendid annavad nõu

 

  • E-poodi võiks saada sisse logida mobiili ID, smart ID vms autentimisvahendi kaudu. Erinevate e-poodide paroole on väga keeruline meeles pidada.

    Rimi vastab: Erinevate autentimisvõimaluste olemasolu lihtsustab kindlasti e-poe kasutus ning lisab seejuures ka turvalisust. Püüame peagi laiendada võimalusi sisse logimiseks.
     
  • E-poe otsingu tõhustamine. Otsingusse sisestatud teksti võiks otsida ka kaubaartikli nimetuse seest. Näiteks otsing "liim" võiks päringu vastusena tagastada kõik kaubad, mille nimetuses esineb sõna "liim". Hetkel aga ei tagasta otsing "liim" vastena kaubaartiklit "Superliim Super Attak 3g", aga võiks.

    Rimi vastab: Otsingu optimeerimine on meie igapäevane töö ja vastavalt klientide tagasisidele toimub otsingu täiustamine: https://www.rimi.ee/epood/ee/otsing?query=liim
     
  • Kaupluse väljastuspunkti ja drive-in tellimuste puhul võiks olla võimalus tellida sügavkülma toodete pakendamine külmakotti, et soojade ilmadega kaugemalt tulevad kliendid jõuaksid koju sulamata toodetega. 

    Rimi vastab: Püüame leida lahenduse, et soovi korral saab klient tellimusele ise järgi tulles temperatuuritundlikud tooted külmakotti pakendatuna.
     
  • Uue salvestatud ostukorvi lisamisel võiks olla hoiatus, et hetkel pooleli olev ostukorv tühjendatakse ja pakkuda võimalust pooleli oleva ostukorvi tooted lisada loodavasse salvestatud ostukorvi. 

    Rimi vastab: Funktsionaalsuse parendamise ettepanek on edastatud arendajatele. 
     
  • Erinevate kontode alt samaaegselt ühe ostukorvi haldamine, et kogu pere saaks tellimust ette valmistada. 

    Rimi vastab: Meil on olemas grupikonto, mis võimaldab e-poes koguda Sinu Rimi raha koos teiste pereliikmete või sõpradega. Arendame grupikonto võimalusi kuid iga uue funktsionaalsuse loomisel lähtume Eesti Vabariigi seadustest. Vaatamata sellele, et olete üks pere peame tagama, et alaealistele ei muutuks kättesaadavaks keelatud tooted, et iga grupi liikme isikuandmete töötlemine oleks tagatud seaduses kehtestatud viisil, et igal liikmel oleks võimalik vabatahtlikult oma senist otsus gruppi kuuluda muuta jne.   
     
  • Kasutajatel on võimalus valida e-poe tellimustelt tagastatava summa kandmine Sinu Rimi rahana kliendikontole.

    Rimi vastab: Uurime, mis on seadusandlikud ja tehnilised võimalused selle teostamiseks. 
     
  • Tellimuse koostamisel võiks toote juures olla kommentaaride jätmise lahter, kus vajadusel saab klient täpsustada komplekteerija jaoks oma soovi. 

    Rimi vastab: Tootepõhise kommentaari jätmise funktsionaalsus on arenduses.  
     
  • Väga sooviks, et oleks võimalus ka e-poes kasutada kogunenud Rimi raha.

    Rimi vastab: See on üks enim klientide oodatud funktsionaalsusi ja oleme selle lisanud arendustegevuste nimekirja. 

Täname ettepanekute eest!

‎‎           

Anna meile tagasisidet

Sa ei leia e-poe sortimendist huvi pakkuvat toodet? 
Sa soovid premeerida e-poe teenindust mõne hea sõnaga?
Sul on ettepanek kuidas e-poodi paremaks muuta? 

Ära kõhkle anda meile tagasidet täites päringuvormi või helistades klienditoe numbrile +372 605 6333. 

Iga tagasiside on väärtuslik!

Minu konto

Tähelepanu!

Tegemist on alkoholiga. Alkohol võib kahjustada teie tervist.

Avaleht Kohaletoomine
0 EUR