E-poe sooduskoodi saad rakendada enda ostukorvis klikkides peale ''Lisa sooduskood'' ning seejärel trükkides lahtrisse sisse koodi.
Pane tähele!
Selleks, et sooduskood Sinu ostukorvis rakenduks, tuleb alati järgida järgnevaid tingimusi:
- Mis perioodil sooduskood on aktiivne ning mitu korda saad ühte koodi perioodi jooksul kasutada
- Mis peab ostukorvi minimaalne maksumus olema, et kood rakenduks (NB! pant, pakkimistasu ja kohaletoimetamise tasu ei lähe miinimum ostukorvi arvestusse)
- Millisele tarneviisile sooduskood on mõeldud - kas kojuvedu või kaupluse väljastuspunkt
- Kas sooduskood on mõeldud konkreetsele kauplusele või mitte (nt kui kood on mõeldud ainult Rimi Lõunakeskuse kaupluse väljastustele, siis teistele kauplustele see kood ei rakendu)
- Millisele kliendile kood on mõeldud – Rimi lojaalsusprogrammi kliendile või ärikliendile. Sooduskoodid rakenduvad ainult registreeritud kliendikontoga sisseloginud klientidele
- Millistele toodetele ja kategooriatele sooduskood on mõeldud - kas on mõni spetsiifiline tootekategooria või rakendub kood kogu ostukorvile/tavahinnaga toodetele. NB! Kui kood annab allahindlust tavahindadega toodetelt, siis see ei kehti hinnalangetuse programmis olevatele toodetele.
- Sooduskoodid ei rakendu annetusartiklitele (Toidupank, Punane Rist ja Varjupaikade MTÜ)
- Tellimuse täiendamisel ei ole võimalik sooduskoodi lisada, olemsaolevas tellimuses kasutatud koodide soodustus rakendub täiendatud tellimusele (sooduskoodi kehtivuse perioodil)