0
0,00 €
Vali aeg

KKK

Kas ma saan loobuda kingitusest?

Sinu tellimusele võib olla lisatud kingitus. Kui Sa ei soovi kingitust saada, siis eemalda see ostukorvist või anna kingitus tellimuse üleandmisel meie kullerile tagasi.

Kas ainult Sinu Rimi kaardi omanikud saavad Rimi e-poes tellimusi esitada?

Rimi e-poest saavad tellida kõik kliendid, ka need, kellel Sinu Rimi kaart puudub. Kuid soovitame e-poodi siiski kasutada Sinu Rimi kaardiga sisse logides, nii on võimalik tellimuste pealt Sinu Rimi raha ja lojaalsuskleebiseid koguda ning nautida muid kliendikaardi hüvesid ja eeliseid.

Kuidas saan maksta tellimuse eest?

Maksta saab kõigi panga krediitkaartidega (Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro) sh deebetkaartidega, millel on krediitkaardi tunnused ning virtuaalkaardiga, selleks tuleb valida makseviisidest „Maksa krediitkaardiga“.

SEB ja Swedbank kliendid saavad tellimuse eest tasuda ka pangalingi kaudu. Sularahas tasuda ei saa. 

Kas e-poes on kõigi Rimi füüsiliste kauplustega võrreldes sama kaubavalik?

Jah, müüme e-poes samu tooteid nagu kaupluses, kuid me ei paku kogu sortimenti.

Kas e-poest on võimalik tellida kaalukaupa, näiteks banaane, kasutades kogust (ühikute kaupa)?

Sisestades puu- ja köögiviljade soovitud kaalu, kuvatakse teile ligikaudne ühikute (puu- või köögiviljade) arv.

Mida pean tegema, kui mul ei ole võimalik kindlaks määratud ajal oma tellimusele järele tulla?

Palun teavitage sellisel juhul Rimi klienditeenindust. Kui valisite tellimuse kättesaamiseks kaupluse, siis võite tellimusele järele tulla sama päeva õhtuni. Kui te tellimusele järele ei tule, tagastatakse raha teie kontole, välja arvatud maksumus kiiresti riknevate kaupade eest.

Kas tellimuse tarneviisi saab muuta?

Tellimuse tarneviisi on võimalik muuta aktiivsetel tellimustel oma e-poe profiili alt va. juhul kui tellimuse vormistamisel on kasutatud tarneviisi põhist kupongi. Tellimuse tarneviisi muutmisel ei broneerita olemasolevat tarneaega ja tuleb valida uus tarneaeg saada olevate aegade seast.  

Kas saan oma tellimusele ükskõik millisesse Rimisse järele minna?

Tellimuste väljastamist pakkuvate kaupluste nimekirja leiad siit.

Kuidas saan kätte kauplusesse tellitud kaubad?

Kui valisid kaupade kätte saamiseks kaupluse, siis saad tellimuse kätte enda poolt valitud kauplusest ning valitud tarneajal. Kaupluses iseteeninduskassade ala juurest on tellimuste väljastuspunkt, kus asuvasse terminali sisesta tellimuse PIN kood ja võta järjekorranumber ning oota. Oma saabumisest kaupluse väljastuspunkti võid märku anda ka Rimi äpi kaudu. 

 

Kauplustes, kus on Rimi Drive väljastuspunkt saad valida kas kasutada Rimi Drive'i või kaupluse sisest väljastuspunkti.

Tarnimata või tagastatud toodete eest raha tagastamine

Tarnimata või tagastatud toodete eest kantakse raha tagasi 2-5 tööpäeva jooksul kontole, millelt tellimuse eest tasuti.

Mida tähendab märge „toode on asendatud“?

Kui soovitud toode ei olnud tellimuse komplekteerimise ajal kättesaadav, asendatakse see teise sarnase tootega, mille kõrvale lisatakse märge „toode on asendatud“. Kui asendustoode on kallim, ei nõuta selle eest lisatasu. Kui see on odavam, tagastame ülejäänud maksumuse. Kui sa ei soovi toodete asendamist, siis palun tee oma tellimuses vastav valik, milliseid tooteid soovid asendada ja milliseid mitte.

Mida teha, kui ma ei ole toote kvaliteediga rahul?

Võta ühendust Rimi klienditoega ja me aitame Sind kindlasti. Täpsemalt saad lugeda e-poe kasutustingimusi siit

Kas Rimi e-poest on võimalik osta tubakatooteid?

Ei, see ei ole seadusandlusega lubatud.

Mis on pakkimise hind?

Rimi on kehtestanud kindlaksmääratud tasu pakkimisele.

Pakkimise hind sisaldab komplekteerimist ning pakendeid*, võib sisaldada õhukese kilekoti hinda**, lisakilekoti hinda*** ja ühekordse plastkarbi hinda****.

* Esemed pakitakse paberkottidesse, külmutatud kaubad võidakse pakkida õhukestesse kilekottidesse.

** Eelpakendatud/pakendamata toidukaubad pakendatakse õhukestesse kilekottidesse (välja arvatud väga õhukesed kuni 15 mikroni paksused kilekotid, mis on vajalikud hügieeni eesmärgil toidukaupade esmaseks pakendamiseks).

*** Mittestandardse suurusega ja/või kõrvalolevate toidukaupadega võimaliku kokkupuute vältimiseks pakendatakse tooted lisakilekotti.

**** Pakendamata lahtise leti toidukaubad pakendatakse plastkarpidesse.

Mis on minimaalse tellimuse väärtus?

Minimaalse tellimuse väärtus on 20 eurot. 

Kas ma võin toote tagastada ükskõik millisesse Rimi kauplusesse?

Ei, toode tuleb tagastada kauplusesse, kust toode väljastati. Toode tuleks tagastada mittesobivuse korral kohe kaupluse väljastuspunkti töötajale või Rimi kullerile*. Kui soovite toote tagastada hiljem, siis tuleb Rimi klienditoega ühendust võtta ja kokku leppida kuidas on võimalik toodet tagastada.

*v.a Wolt kullerile (Wolt tellimuses olevate toodete tagastamiseks võtke palun ühendust klienditoega) 

Kas tooteid saab tellida piiramatus koguses?

Osadel toodetel on kehtestatud maksimaalse koguse ülempiir, et tagada toote saadavus kõikidele klientidele.

Kas tellimust saab täiendada?

Tellimusse saab tooteid lisada va. juhul kui toodete maksimaalse koguse piirmäär on täis. Tooteid eemaldada ei ole võimalik. 

Tellimust on võimalik muuta kuni ajani, millal tellimus suunatakse komplekteerimisele. Iga tellimuse muudatuste teostamise täpne kuupäev ja kellaaeg on välja toodud tellimuse kinnituse e-mailis.

Kuidas tellimust vormistada?

Parima kliendikogemuse saamiseks soovitame tellimuse vormistada järgnevalt:

1. Logi sisse püsikliendina või registreeri end kliendiks

2. Broneeri sobiv tarneaeg ja viis

3. Lisa tooted ostukorvi või ava salvestatud ostukorvi ja teosta soovitud muudatused 

4. Vormista tellimus

Ma ei logi kontolt välja ja sulgen e-poe. Miks süsteem mind automaatselt välja logib ja pean uuel külastusel jälle sisse logima?

Kasutajatel on võimalik oma konto alla salvestada erinevaid isiklikke andmeid sh maksevahendite andmed. Kasutajad logitakse automaatselt välja, et tagada suurem turvalisus kasutaja andmetele. 

Mida teha vanade patareidega ja väiketehnikaga?

Rimi võtab vastu EE-seadmete jäätmeid, mille ükski väline mõõde ei ületa 25 cm ja vanu patareisid. Kogumiskastid asuvad kaupluse infolettides või sissepääsu juures. E-poe kullerile ei ole võimalik tooteid tagastada.


Kui lähemast EE-seadmete kauplusest asub 10 km raadiuses spetsiaalne EES-jäätmete kogumispunkt, peab jäätmed sinna viima. Kui kogumispunkti ei ole, võib EES-jäätmed viia lähemasse EE-seadmeid müüvasse kauplusesse. Üle saab sellisel juhul anda müüdavate seadmetega sama liiki seade ka siis, kui ei osteta uut seadet.

 

Lisainfo leiad eesringlus.ee/tarbijale/kkk-tarbijale

Mis on Ekspress tellimus?

Ekspress tellimus on tellimus, millele klient saab tulla järele 30 min pärast tellimuse vormistamist.

Kas Ekspress tellimusel on miinimum ostukorvi nõue?

Jah, Ekspress tellimuste puhul on miinimum ostukorvi nõue 20€, nii nagu teiste tarneviiside puhul.

Kui palju tooteid saan Ekspress tellimusega ostukorvi lisada?

15 erinevat toodet.

Kas Ekspress tellimuse eest tuleb maksta lisa?

Kauplusesse tellimusele järele tulles ei pea teenuse eest eraldi juurde maksma.

Kas saan e-poest tellida kaupa ka kontaktivabalt?

Jah, sul on võimalik tellida oma kaubad mugavalt nutipostkasti. Loe lähemalt siit. 

Mis on korduvtellimus?

Korduvtellimus on tellimus, mille puhul saad Sa kokku panna kindla ostukorvi ning seejärel valida fikseeritud tarneviisi, tarnepäeva ja kellaaja, millal soovid tellimust kätte hakata saama. Korduvtellimuse puhul saad valida, kas soovid tellimust kätte saada iga nädal või iga kahe nädala tagant.  

Kuidas korduvtellimust vormistada?
  • Vormista enda tavapärane e-poe ost (lisa tooted ostukorvi, vali tarneviis ja tarnepäev/aeg) 
  • Seejärel ilmub Sinu ostukorvi paremasse nurka valik ’’Seadista endale korduvtellimuse pakett’’ (NB! Pane tähele, et valikuvõimalust ei teki, kui Sinu ostukorvis on alkohol või peolauatooted) 
  • Klikkides peale, saad valida, kas soovid korduvtellimust kätte saada iga nädal või iga teine nädal 
  • Seejärel valid, mis päeviti ja mis ajavahemikus soovid korduvtellimust kätte hakata saama 
  • Seejärel klõpsa nupul ’’Jätka’’  
  • Korduvtellimused on nüüd seadistatud!  
  • Pane tähele – selleks, et korduvtellimused aktiveeruks, pead Sa hetkel aktiivse ostukorvi ka lõpuni viima ja ära maksma. Korduvtellimuse tarneviisiks ja sinna kuuluvateks toodeteks jääb see, mis on Sul hetkel aktiivses ostukorvis valitud.  
  • Näide: Vormistad e-poes ostu, valides tarneviisiks kulleri ja tarneajaks homse päeva. Seejärel seadistad endale korduvtellimuse paketi (valid, kas tellimus hakkab edaspidi jõudma Sinuni iganädalaselt või iga kahe nädala tagant. Korduvtellimuse ostukorvi toodeteks jäävad tooted, mis on Sul ka hetkel aktiivses ostukorvis). Seejärel maksad ostukorvi eest ära. Homme jõuab Sinuni tehtud tellimus ning edaspidi saabuvad Sinuni automaatselt korduvtellimused Sinu poolt määratud päeval ja ajavahemikus.  
  • Korduvtellimuse ostukorvi saad muuta 24 tundi enne tellimuse kohaletoimetamist. Näide: seadistad endale korduvtellimuse igaks teisipäevaks Sinu poolt kokku pandud kindla ostukorviga. Kui aga soovid muudatusi teha ostukorvis olevate toodetega (midagi ära võtta, juurde lisada), saad seda teha veel 24 tundi enne tellimuse kohaletoimetamist. Muudatused jõustuvad ainult selleks konkreetseks tellimuseks. 
Kas korduvtellimuse tegemisel on ka piiranguid?

Jah, korduvtellimuse ostukorvi ei saa lisada alkoholi ega peolauatooteid.  

Korduvtellimuse tarneviisi muuta ei ole võimalik. Kui on soov muuta edasist korduvtellimuse tarneviisi, pead kõik tulevad korduvtellimused ära tühistama ning vormistama uue korduvtellimuse paketi koos uue tarneviisiga. Kui aga on soov muuta ainult ühe korduvtellimuse tarneviisi (näiteks oled valinud iganädalase kojuveo, aga üks nädal soovid kaupa hoopis kätte saada kauplusest), siis pead tühistama ära selle konkreetse ühe korduvtellimuse ja vormistama uue tavatellimuse soovitud päevaks. 

Korduvtellimused seadistatakse ette 2 kuuks (sortimendi muudatuste tõttu).    

Rimi jätab endale õiguse piirata teatud toodete või kategooriate tellimist korduvtellimusena. 

Kuidas tasun korduvtellimuste eest?

Korduvtellimust seadistades palub e-pood Sul sisestada enda kaardiandmed. Need salvestuvad automaatselt ning makse toimub seejärel samuti iga tellimuse puhul automaatselt Sinu pangakontolt.  Lõplik korduvtellimuse ostukorvi maksumus selgub 24 tundi enne kohaletoimetamist. 

Kas mind teavitatakse ka enne iga tellimuse saabumist?

Jah, 48 tundi enne uue korduvtellimuse saabumist saabub Sinuni teavitav e-mail, mis annab märku peagi saabuvast tarnest ning samuti võimalusest veel muuta ostukorvis olevaid tooteid.  

Miks mu korduvtellimus ebaõnnestus?

Tõenäoliselt on ebaõnnestumise põhjuseks aegunud/valede andmetega sisestatud pangakaart. Proovige luua uus korduvtellimus.  

Kas äriklient saab ka seadistada endale korduvtellimused kontorisse?

Jah, võimalus on avatud ka äriklientidele. 

Kas ma saan tühistada korduvtellimuse paketi?

Jah saad, kuid pead seda tegema ühe tellimuse haaval (korraga kogu paketti tühistada ei saa, pead profiili alt tühistama kõik tulevad korduvtellimused ühe kaupa ära). 

Kas ma saan teha ka mitu korduvtellimust? Näiteks üks igaks teisipäevaks ja teine igaks reedeks?

Jah, korduvtellimuste puhul ei ole piiranguid, võib seadistada mitu tükki. 

Kuidas käib sooduskoodide kasutamine e-poes?

E-poe sooduskoodi saad rakendada enda ostukorvis klikkides peale ''Lisa sooduskood'' ning seejärel trükkides lahtrisse sisse koodi.

Pane tähele!

Selleks, et sooduskood Sinu ostukorvis rakenduks, tuleb alati järgida järgnevaid tingimusi:

  • Mis perioodil sooduskood on aktiivne ning mitu korda saad ühte koodi perioodi jooksul kasutada
  • Mis peab ostukorvi minimaalne maksumus olema, et kood rakenduks (NB! pant, pakkimistasu ja kohaletoimetamise tasu ei lähe miinimum ostukorvi arvestusse) 
  • Millisele tarneviisile sooduskood on mõeldud - kas kojuvedu või kaupluse väljastuspunkt
  • Kas sooduskood on mõeldud konkreetsele kauplusele või mitte (nt kui kood on mõeldud ainult Rimi Lõunakeskuse kaupluse väljastustele, siis teistele kauplustele see kood ei rakendu)
  • Millisele kliendile kood on mõeldud – Rimi lojaalsusprogrammi kliendile või ärikliendile. Sooduskoodid rakenduvad ainult registreeritud kliendikontoga sisseloginud klientidele
  • Millistele toodetele ja kategooriatele sooduskood on mõeldud - kas on mõni spetsiifiline tootekategooria või rakendub kood kogu ostukorvile/tavahinnaga toodetele. NB! Kui kood annab allahindlust tavahindadega toodetelt, siis see ei kehti hinnalangetuse programmis olevatele toodetele. 
  • Sooduskoodid ei rakendu annetusartiklitele (Toidupank ja Punane Rist) 

Minu konto

Avaleht Tarneviis
0 0,00 €