Toidupoe Tagatoas: Sinu Rimi kliendiprogramm pole vaid rahasäästuks loodud

29 Märts, 2023
2010. aastal loodud „Sinu Rimi“ kliendiprogramm toob selles osalejale rahalist kasu, sest läbi programmi tehakse erinevaid personaalseid pakkumisi ja kogutakse kliendile ka raha.

Kuid, kas teadsite, et sama suurt kasu saab sellest programmist ka Rimi, mis kogutud andmete najal arendab pidevalt paremaks nii oma poode, erinevaid teenuseid kui võimalusi olla kogu ketiga aina enam keskkonda säästev.

„Oleme ainus kett Eestis, mille lojaalsusprogrammi osaks on väga konkreetselt igale kliendile nende varasemate ostuotsuste najal iganädalaste personaalsete pakkumiste tegemine. Kõikide klientide andmete haldamine ja nende andmete analüüs kuulub selgelt big data valdkonda. Meil on tööl mitu inimest, kelle ülesandeks on nendest andmetest informatsiooni välja sõelumine. Selle infoga saame teha Rimi poodides käimist paremaks kõikidele klientidele,“ selgitab Sinu Rimi lojaalsusprogrammi juht Elina Rant.

Kogutud info põhjal on võimalik poodidel teha täpsemaid tellimusi, et vähendada toiduraiskamist. Lisaks on selle infoga võimalik suunata inimeste ostuharjumusi tervislikumas suunas: nii on ülipopulaarsed Rimi igareedesed puu- ja juurviljapakkumised. Lojaalsusprogrammi kuuluv Rimi äpp on vahend, mille kaudu saab klientidega operatiivselt suhelda, teha pakkumisi ja suunata.

Pikemat juttu „Sinu Rimi“ lojaalsusprogrammist kuula juba saatest. Saadet juhib ajakirjanik Martin Hanson.

Kuula järjekordset Rimi toidusaadet >


Populaarsed artiklid