Talent labi blogi - Turundusosakond

28 Veebruar, 2019
Talent Lab on Rimi pakutav juhtimispraktika programm tulevaste juhtide ette valmistamiseks ja arendamiseks. Endast ja oma kogemustest programmis kirjutab Talent Labis osalev Marilin Jürisson.

Viimane nädal kohalikus turundusosakonnas

Neljandat nädalat kohalikus turundustiimis alustasin CRM ehk Customer relationship management ehk kliendisuhete juhtimise tiimiga. Millega nad tegelevad? Üks märksõna on kindlasti Rimi terminal, sealsed personaalsed pakkumised ja kupongid meie klientidele. Sinna juurde kuuluvad erinevate terminalitegevuste analüüsid ja süsteemiarendus erinevate lahenduste pakkumiseks koostöös IT-osakonnaga. Teiseks märksõnaks on klienditugi, kus me oma klientide muredele ja rõõmudele vastame. Kõnedele vastata õnnestus ka minul. Tunnistan, et see oli natuke hirmus, sest ühekski kõneks pole võimalik ennast ette valmistada ning pole teada, milline on helistaja kõneletav keel, tuju või küsimus. Õnneks keegi minuga pahandada ei soovinud ja olin pädev kõikidele küsimustele vastama.

Kuna tegemist oli viimase nädalaga kohalikus turundustiimis jõudsin lõpuni kõigi veebruaris kirjeldatud ülesannetega ja presenteerisin saadud tulemusi. Sain tagasisidet turundusjuht Andrijalt, millest mul oli ja on palju kasu. Mõnikord on raske ennast ise kõrvalt näha ja kellegi teise antud tagasiside on väga kasulik, et tegeleda enesearenguga.

Kaks nädalat Baltikumi turunduse- ja äriarenduse osakonnas

Veebruari esimesed kaks nädalat olin tiimiliige turunduse- ja äriarenduse osakonnas, mis on Baltikumi ülene. Kui ma jaanuaris väga enesekindlalt kokkuvõttes ütlesin, et järgmised kaks nädalat olen Riias, siis tegelikult veetsin seal isegi vähem kui 3 päeva. Esimesel nädalal töötasin mulle usaldatud projektiga. Uurisin turul tegutsevate jaekettide e-poode ja nende turundustegevusi ning tõin välja tugevused ja nõrkused.

Teisel nädalal osalesin töötoas, mis oli e-kaubanduse kommunikatsiooni teemaline. Selle käigus oli mul võimalus anda ülevaade tehtud analüüsist ja olla osa tiimist, kelle loodud saavad olema sõnumid, mida e-poe klientidele kuvama hakkame. Teise ülesandena vaatasin üle ja koostasin tekste ja teavitusi e-kaubanduse e-kirjade ja SMSide tarbeks.

Kohtusin e-kaubanduse kaupluse operatsioonide juhiga, kes tutvustas mulle kaugel me hetkel arenguga oleme, mida ja miks me teeme ning teha plaanime. Sain näha skännereid ja kaalu, mida soovime kasutusele võtta.

Samal nädalal jõudsin veel osaleda iga-aastasel Rimi Big Picture konverentsil. Selle raames jõudsin abiks olla külaliste registreerimisel oma personaliosakonna tiimile, kuhu ma organisatsioonistruktuurilt tegelikult kuulun.

Esimene nädal kinnisvaraosakonnas

Järgnev osa programmist liigub edasi väga tempokalt. Kõikidele osakondadele, mis on mul veel külastamata on ette nähtud kaks nädalat. Veebruari eelviimasel nädalal jõudsin kinnisvaraosakonda ja tegin tutvust osakonna personali ja nende igapäevaste tegevustega. Esimesel päeval leidsin ennast sorteerimast kauplustes teostatud tööde akte, mida meil on kohustus kolm aastat säilitada. Tegin korda kaustade nimetused ja sorteerisin kõik ära nagu palutud. Samal ajal oli võimalus kuulda kõrvalt millega tegelevad haldusosakonnas töötavad inimesed. Nemad on väga tihedalt seotud kaupluste ja nende murede/rõõmudega – valdavalt siiski muredega kui mõni seade lakkab töötamast või vajab hooldust.

Osalesin kohtumisel hankijaga, kes pakub meie kauplustele erinevaid seadmeid ning arutlesime koostöövõimaluste üle termomeetrite kalibreerimise teemal. Lisaks osalesin kohtumisel Kaubahalli keskuse omanikega. Rimi asub seal rendipinnal ning kohtumise eesmärk oli arutada võimaluste üle liigutada taaravastuvõtupunkti, vahetada välja laadimisuksed ja paigaldada tuulekardin.

Kinnisvarajuht tutvustas mulle uut ülesannet, mille käigus saan leida võimalusi hankeprotsessi lihtsustamiseks. Esmalt tutvusin hankeprotsessiga ja teisel nädalal koostan ja esitan oma ettepanekud.

Mis saab edasi?

Aprillis kirjutan teisest nädalast kinnisvaraosakonnas, kahest nädalast personaliosakonnas ja esimesest nädalast IT & ärikontrollingu & raamatupidamise tiimiga. Aprilli alguseni annan teile, mu armsad kolleegid kauplustest ja kontorist, võimaluse programmi kohta küsimusi esitada. Seda saab teha täitsa anonüümselt läbi avatud mikrofoni, mille leiab Intranetist. Loodan, et olen oma igakuise ülevaatega tekitanud kelleski huvi osaleda järgmises TalenLabi programmis 2020. aastal.

Tekst: Marilin Jürisson, juhtkonna praktikant


Populaarsed artiklid

Sinu parema teenuse tagamiseks kasutame sellel lehel küpsiseid. Külastades lehekülge nõustud küpsiste kasutamistingimustega.