Talent Labi blogi – start on antud!

11 September, 2018
Talent Labi programm sai alguse augustis ning sai hoo sisse kiiremini kui oodata oskasin. Mind ootasid ees kolm sissejuhatavat päeva, üks Rimi Riia kontoris ja kaks Rimi Eesti kontoris.

Augusti teisel esmaspäeval oli aeg sõita Riiga, sest ees ootas programmi esimene päev. Sain tuttavaks teiste programmis osalejatega Lätist, keda on kokku 4. Baltikumi tegevjuht Edgar Sesemann tutvustas meile Rimi visiooni, missiooni ja suuremaid töös olevaid projekte. Baltikumi personalidirektor andis lühiülevaate juhtimisest ja juhtimisvõimest. Lisaks vestlesime eelmise Talent Lab programmi lõpetanutega. Päeva lõpus tegime paar toredat mängu oma uue praktikantide tiimiga.

Eesti kontoris ootas mind ees kaks sissejuhatavat päeva. Esimese neist veetsin Rimi Eesti tegevjuht Vaido Padumäe töövarjuna. Sain kaasas olla kogu päeva vältel toimunud koosolekutel ja küsida kõiki küsimusi, mis ma ette olin valmistanud. Teisel sissejuhataval päeval kohtusin formaadijuhtidega, kes jagasid mulle viimaseid ootusi ja soovitusi kaupluses töötamise nädalateks.

Tere Pärnu!

Peale kolme sissejuhatavat päeva ootas mind ees suvine Pärnu ja kauplustes töötamise periood. Paljud on minult küsinud, et miks ma valisin Pärnu kauplused. Enamus minu kontoris töötavatest kolleegidest, sealhulgas mina ise, külastame igapäevaselt Tallinna kauplusi ja anname nende osas vajadusel tagasisidet. Mina tahtsin näha kuidas mujal läheb.

Poes töötamise perioodil oli minu plaan selline, et kedagi peale kaupluse juhtkonna ma oma programmis osalemisest ei teavita. Tahtsin olla kõigiga võrdne ja mingit erikohtlemist ma ei soovinud. Soovisin näha, kuidas uus inimene meeskonda vastu võetakse.

Esimeseks kaupluseks valisin Pärnus asuva Martensi Rimi mini, kus veetsin esimese nädala. Esimesed kaks päeva olid langenud Weekend Festivali alguse päevadele ja olid väga intensiivsed. Nende päevade jooksul jõudsin välja panna kaupa; kaaluda kala; tutvuda pisut juhataja- ja tootespetsialistide ülesannetega; vestelda saalitöötajatega ning peamise aja veetsin iseteeninduskassas. Viimasel Martensis veedetud päeval sain proovida ka tavakassas töötamist, mis ei olnud sugugi nii lihtne kui mulle kliendina paistnud oli. Olin üsna koba ja mis seal salata, aeglane ka. Kuna ma ise väga rõõmsa olemisega olen, ei teeninud ma õnneks ära ühegi kliendi pahameelt.

Annan au kaupluse personalile, kes pikki vahetusi teevad. Mina olin iga päeva õhtul peale 8-tunnist vahetust täiesti läbi. Väikeses kaupluses tuleb kogu personalil märgata ka palju muud enda ümber toimuvat peale tavapäraste ametiülesannete. Kui kassas kliente ei ole, tuleb kassapidajal korvid/kärud viia sissekäigu juurde tagasi ning kassatsooni kaupa välja panna. Kui iseteeninduskassade prügikast ajab jäätisepaberitest üle, tuleb see ära tühjendada sellel, kes vastavas osakonnas tegutseb. Ringi tuleb liikuda avatud silmadega ja olla valmis tegutsema seal, kus abi on vaja.

Järgmisel kuul kuulete sellest, kuidas mul läks Rimi superi ja hyperi kauplustes ning formaadiosakonnas. Mina olen endiselt väga põnevil ja oma valikuga igati rahul.

Tekst: Marilin Jürisson, juhtkonna praktikant


Populaarsed artiklid