Rimi Smart – Rimi uus madala hinnaga omamärgitoodete kaubamärk
Selle kaubamärgi all hakatakse pakkuma umbes 150 toodet erinevates tooterühmades, mida juba ka järk-järgult Rimi kaupluste lettidel näha on, asendades sellega seniseid Rimi Basic kaubamärgi tooteid.
Rimi Smarti tooteid hakatakse pakkuma praktiliselt kõigis toidu- ja esmatarbekaupade kategooriates, välja arvatud eritoit, alkohol ja tubakas. Rimi Basicu toodete kaubamärgi muutmise kõrval käib pidev töö ka täiesti uhiuute Rimi Smart toodete välja toomiseks.
Uue kaubamärgi loomisel soovime pakkuda võimalikult madalaid hindu ja samal ajal säilitada toodete kõrget kvaliteeti. Viimase aasta inflatsioon ning energiahindade ja muude majapidamiskulude tõus on tõstnud Rimi klientide huvi madala hinnaga toodete vastu. Sellega seoses on märkimisväärselt suurenenud huvi ka Rimi omamärgitoodete vastu, sest inimesed hindavad võimalust osta soodsa hinnaga kvaliteetseid tooteid, sealhulgas piima, liha ja erinevaid teraviljatooteid.
Rimi Smart sortimendi loomisel on meie eesmärgiks tagada, et seal leiduks enamik igapäevaselt vajalikest toodetest. Arvestades asjaolu, et klientide vajadused ja soovid on erinevad, on meie pakkumine piisavalt lai, et iga tarbija leiab selle, mida ta otsib. Samal ajal tahame säilitada head tasakaalu hinna ja kvaliteedi vahel, muutes kaubamärgi veelgi eristuvamaks ja äratuntavamaks.
Rimi Basicu tootevalikust on läbi aegade populaarsed olnud piima-, liha- ja teraviljatooted, mille alusel on need suure tõenäosusega ka Rimi Smart kaubamärgi all kõige nõutumate toodete hulgas. Suur osa Rimi Smart märgiga pakutavatest toodetest saavad kõigis kolmes Balti riigis olema identsed, sest suurem maht võimaldab pakkuda madalamaid hindu. Küll aga moodustavad märkimisväärse osa Rimi Smart toodetest ka iga vastava riigi kohalike tootjate toodang.
Rimi omamärgitooted on meie kauplustest leitavad juba üle 20 aasta. Lisaks põhibrändidele Rimi, Selection by Rimi ja Rimi Smart on pakkumises üle 15. kaubamärgi erinevates tootekategooriates. Kasvav trend, et kliendid lähevad üle brändidelt omamärgitoodetele, on märgatav mitte ainult Eestis, vaid kogu Euroopas.