Rimi langetas kõikides kauplustes üle Eesti 1000 tuntud kaubamärgi toote hinda

04 September, 2025
Rimi langetas kõikides oma kauplustes üle Eesti 1000 toidukauba hinda, et pakkuda majanduslikult keerulisel ajal klientidele taskukohaseid hindu.

Hinnalangus, mis ulatub kuni 20 protsendini, kehtib tuntud ja kvaliteetsete kaubamärkide toodetele ning puudutab peamiseid toidukategooriaid.

Hinnaalandusega toodete hulgas on näiteks nii piimatooted, lihatooted, pagaritooted ja maiustused. Hinnaalandus kehtib tavahinnaga toodetele ning valikusse kuuluvad tooted saavad nädala lõpuks kõigis kauplustes punase hinnasildiümbrise, et neid oleks lihtsam ära tunda.

 

„Meie eesmärk on pakkuda klientidele taskukohaseid hindu ilma kvaliteedis järeleandmisi tegemata. Seetõttu langetasime 1000 toote hinda – alates smuutidest ja jogurtitest kuni sügavkülmutatud valmistoitude ja maiustusteni välja. See annab tarbijale kindlustunde majanduslikult keerulisemal ajal ja võimaldab leevendada oma igapäevase ostukorvi maksumust. Seejuures saab tarbija oma ostukorvi kokku panna teadmisega, et kvaliteet ja hea hind käivad käsikäes,“ märkis Rimi Eesti juht Kristel Mets.

 

Uue hinnasildi on saanud paljud tuntud kohalike kaubamärkide tooted, nende seas Eesti Pagar, Pai, Leibur, Alma, Farmi, Maks & Moorits, Rakvere, Tere, Aura, Kalev, Põltsamaa, Tartu Mill, Felix jt. “Näeme, et kohalikel tootjatel on välismaistega raske hinna osas konkureerida ja soovime teha kõik, mis meie võimuses, et armastatud Eesti tooted oleks inimestele kättesaadavad taskukohasema hinnaga,” sõnas Mets.

 

Seejuures ei jäänud hinnalangusest puutumata ka mitmed rahvusvahelised brändid, mis on tarbijate seas olnud aastaid populaarsed. Nii on 1000 toote seas esindatud ka näiteks Fazer, Corny, Maggi, Pringles ja Santa Maria.

 

Elukallidus mõjutab ostukäitumist

Metsa hinnangul on elukalliduse tõus mitmel moel mõjutanud inimeste ostukäitumist. Näiteks kasvas möödunud aastal kupongide kasutamine 10% ning populaarsust koguvad ka aegumistähtajale lähenevad soodushinnaga tooted. Rimi tellitud ja Norstati läbi viidud 2025. aasta uuringu kohaselt on oranži kleebisega ehk peagi lõppeva säilivusajaga tooteid viimase aastaga ostnud ligi 45% Eesti elanikest. Kõige rohkem soetatakse värsket liha, kala ja Rimi enda valmistatud tooteid.

 

Samast uuringust selgus, et kasvanud on ka külastuste sagedus, kuna tarbijad tahavad saada osa sooduskampaaniatest ja soetada allahindlusega tooteid ning planeerivad ka oma kaupluste külastused lähtuvalt nendest.


Populaarsed artiklid