Rimi läheb täielikult üle digitaalsetele kampaaniakleebistele

04 Veebruar, 2020
Keskkonnamõju vähendamiseks ja ostukogemuse lihtsamaks muutmiseks saab Rimi kliendikampaania kleebiseid alates 4. veebruarist koguda ainult digitaalselt Sinu Rimi kaardile.

Ka kõigi tulevaste kampaaniate kleebised muutuvad digitaalseks ja neid ei ole enam vaja spetsiaalsetesse raamatutesse kleepida.

„Mitu aastat tagasi alanud kampaaniakleebiste digitaalne kogumine on osutunud meie klientide hulgas väga edukaks,“ ütles Rimi turundus- ja kommunikatsioonijuht Andrija Arro. „Kliendid on muutunud aastatega keskkonnateadlikumaks ning ühtlasi on digikleebiste kogumine palju mugavam kui kleepsude kleepimine raamatusse. Püüame teha seal, kus vähegi võimalik, keskkonnasäästlikke valikuid ning suuname ka klientide tähelepanu sellele, kuidas oma ökoloogilist jalajälge vähendada.“

Andrija Arro lisas, et samuti annab selline lahendus praktilist kasu ja lubab kampaaniatooteid mugavamalt lunastada. „Nii väldime näiteks olukorda, kus klient kogemata kleebised või nende kogumiseks mõeldud raamatu ära kaotab. Teisalt lihtsustab digikleebiste kogumine ka kassapidajate tööd.”

Seni oli võimalik koguda kleebiseid nii Sinu Rimi kliendikaardile kui ka kleebiseraamatusse, mis anti kassast. Nüüdsest peab klient esitama digikleebiste kogumiseks iga ostu ajal Sinu Rimi kaardi. Kogutud kleebised lisatakse automaatselt kliendi kaardikontole ja märgitakse ostutšekile. Ajakohastatud teavet kogutud kleebiste kohta saab vaadata kasutajakontolt aadressil www.sinurimi.ee Rimi mobiilirakendusest ja kaupluses asuvatest Rimi terminalidest. Digikleebiseid saab koguda ainult Sinu Rimi kaardile.

Esimene kampaania, mis toimub uue süsteemi järgi, algab 4. veebruaril. Selle kampaania käigus saavad kliendid koguda digikleebiseid, et osta patju, mis on multifilmi „Lumekuninganna 2“ tegelaste kujulised.

Kliendiprogrammi muudatustega saate tutvuda siin: https://www.rimi.ee/Privaatsuspoliitika/sinu-rimi-kliendiprogrammi-reeglid

Rimi Eesti Food AS (www.rimi.ee) kauplused kuuluvad Rootsi kapitalil põhineva Rimi Baltic AB kaupluste hulka, mille ainuomanikuks on ICA Gruppen AB. Rimi tugevuseks on tervislik kaubavalik, kvaliteetsed puuviljad ning mitmekesine omatoodete sortiment. Kokku on Rimi Baltic AB-l kolmes Balti riigis 273 kauplust, sealhulgas 84 hüpermarketit (neist 17 Eestis), 67 supermarketit (neist 19 Eestis), mini Rimisid 101 (neist 46 Eestis), ekspress Rimisid 20 (neist 5 Eestis) ning 2 odavmüügikauplust Lätis. Rimi pakub Eestis tööd ligi 2700 inimesele.

Lisainfo:

Katrin Bats, Rimi avalike suhete juht

E-mail: katrin.bats@rimibaltic.com                

Tel: +372 516 7833


Populaarsed artiklid