Rimi iseteeninduskassades on nüüdsest võimalik tuvastada vanus Smart-ID abil
Rimi turundus- ja kommunikatsioonijuht Madis Eesmaa sõnas, et kuigi esialgselt oli plaanis lisada vanusetuvastuse võimalus uue aasta alguses, siis klientide huvides sai see loodud märksa varem.
"Hiljutine Smart-ID kasutuselevõtt on saanud palju positiivset vastukaja ning kliendid kasutavad aktiivselt seda võimalust. Smart-ID populaarsuse tõttu on ka palju neid inimesi, kes sooviksid kasutada Smart-ID kaudu vanusetuvastust ning klientide ootuste täitmiseks tulime lahendusega välja planeeritust varem," märkis ta.
„Eesmärk oli luua lahendus, mis toimib sujuvalt ja intuitiivselt,“ sõnas Smart-ID lahenduse integreerinud partneri StrongPointi võtmekliendihaldur Anton Martšenko. „Seda saab kasutada iseteeninduskassas. Kui inimene ostab vanusepiiranguga toote, peab ta kassas valima, kas kutsuda teenindaja või skaneerida QR-koodi, mis suunab ta Smart-ID rakendusse vanust kinnitama.“
Vanusetuvastuse loomise lahendusele eelnevalt lõi Rimi võimaluse Smart-ID abil kliendiprofiilile sisse logida. See muudab Rimi e-poes ja äpis sisselogimise kiiremaks ja mugavamaks, ilma et peaks parooli sisestama või meeles pidama. Lojaalsusprogrammi Sinu Rimi praegused kliendid saavad olemasoleva konto siduda Smart-ID-ga ning uued kliendid saavad luua profiili mugavalt kohe juba Smart-ID kasutades. Soovi korral saavad praegused kliendid jätkata ka parooliga sisselogimist, seega ei muutu Smart-ID kasutajatele kohustuslikuks, vaid annab võimaluse valida.
Smart-ID abil sisselogimisel kasutatakse kliendi isikukoodi üksnes autentimise eesmärgil, see on peidetud ning seda ei kasutata muudes süsteemides. Smart-ID kasutamine on saadaval Rimi e-poes ja mobiilirakenduses, kuid ei ole täna veel kasutatav kaupluses füüsilise vanuse tuvastamise asemel. Selline võimalus lisandub aga juba uue aasta esimeses pooles.