Rimi investeerib 3 miljonit eurot, et muuta Rimi hüpermarketite ülesehitust üle Baltikumi

05 Detsember, 2025
Vastavalt tarbijate muutunud ostuharjumustele on Rimi uuendamas kõiki oma suuri kaupluseid ehk hüpermarketeid üle Baltikumi, tehes ülesehituse selgemaks, mugavamaks ning tuues esile tervislikud ja soodsad valikud.

Esimese sammuna on uue ülesehituse saanud ka Tallinnas asuv Haabersti Rimi hüpermarket. 

Uue kontseptsiooniga paneb Rimi üha rohkem rõhku tervislikele eluviisidele ning toob esiplaanile värsked puu- ja juurviljad. Senisest rohkem pööratakse tähelepanu ka hooajalistele pakkumistele.  Kaupluse keskmesse tõstetakse värsked toiduained, pagaritooted ja valmistoidud, samas kui hooajalised kaubad ja tööstuskaup saavad uue asukoha, et tooted oleksid kergemini leitavad.

Poodides saavad olema nähtaval kohal kaasaegsed digilahendused, näiteks iseteeninduskassad ja ekraanid, mis kuvavad värskeid pakkumisi ja kampaaniateavet. Need tööriistad aitavad klientidel säästa aega ja raha ning muudavad ka töötajate igapäevase töö sujuvamaks.

"Klientidelt on tulnud selge signaal, mida kauplustelt oodatakse: selleks on soodsam hind, lihtsam navigeerimine ja mugavam kliendikogemus. Uus tänapäevane kontseptsioon ongi loodud vastusena nendele ootustele ehk siis meie eesmärk oli luua kauplus, mis oleks kaasaegne, praktiline ja mugav. Tahame, et klient lahkuks poest soovitud kaubaga ja tundega, et mugav poekülastus oli tema aega väärt," ütles Rimi Balticu tegevjuht Giedrius Bandzevičius.

“Kaubavaliku ja pindala poolest suurimad Rimi kauplused ehk hüpermarketid on paljudele külastajatele kord nädalas suurte ostude tegemise kohaks, kuid suurele hulgale inimestele ka igapäevaseks kodupoeks. Väiksemates Rimi poodides on külastajale koheselt kauplusesse sisenedes saadaval puu- ja juurviljad ning muud toidukaubad, nüüd on aeg seesama toidupoe tunnetus viia ka hüpermarketite klientideni. Toidukaubanduse äris olles ei unusta me ära klientide kõiki soove, mistõttu on tööstuskaubad endiselt poes väga laias valikus saadaval ja uues asukohas on ostlemine külastajatele oluliselt mugavam,” ütles Rimi Eesti juht Kristel Mets.

Uus kaupluseformaat toetab ka Rimi jätkusuutlikkuse eesmärke – see aitab vähendada jäätmete tekkimist, parandada energiatõhusust ning muuta igapäevased tegevused efektiivsemaks.

Lisaks Rimi Eesti hüpermarketile võtsid uue kontseptsiooni samaaegselt kasutusele esimesed Läti ja Leedu Rimi hüpermarketid. See võimaldab ettevõttel testida uut kontseptsiooni ja koguda tagasisidet, enne selle laiendamist teistesse kauplustesse. Laiendamise tempo sõltub suuresti klientide tagasisidest ja tulemustest, kuid valitud uuendusi võidakse olemasolevates kauplustes kasutusele võtta ka varem. 3 miljoni euro suurune investeering hõlmab esimeste uue kontseptsiooniga hüpermarketite ümberehitustööde ja disainiga seotud muudatusi.


Populaarsed artiklid