KUULA | Toidupoe tagatoas: tahate teada, mis Rimis tegelikult toimub? #rimikas avab brändisaadikute tegemisi
Stuudiosse tulnud Rimi personalipartneri ja brändisaadikuprogrammi eestvedaja Siret Raigla sõnul saadi nii kokku 26 inimest üle Eesti, kes näitavad peamiselt läbi sotsiaalmeedia, mis tegelikult Rimi tagatubades toimub. Saates on külas ka Rimi Eesti turundusjuht Marta Palm, saadet juhib ajakirjanik Martin Hanson.
„Olin ka ise üllatunud, kui nii palju inimesi soovis Rimi brändisaadikuteks saada. Need 26 inimest on aktiivsed, loovad sisu, näitavad kõigile, millega oma tööelus kokku puutuvad, kuid see grupp on ka väga oluline arutelugrupp, kust lasta läbi erinevaid uusi ideid. Väga julgelt inimesed näitavad, mis nende töö tegelikult tähendab. Väga põnev ja vaadatud oli Jõgeva uue poe avamise telgitagused mitme päeva jooksul enne nii öelda „lindilõikamist”. Isegi Rimi enda inimesed ei tea, mis ju erinevates Eesti otsades toimub, rääkimata avalikkusest,” lisab Siret.
Turundusjuht mainib, et eesmärgiks on programmil tutvustada Rimi kui tööandjat ja leida enda hulka uusi aktiivseid inimesi. Paljud ei tea kui palju erinevaid töökohti kaubandushiiu „südames” tegelikult peidus on.
„Brändisaadikute kasutamine pole midagi uut, kuid Eestis on see veel üsna tundmatu maa. Meil on võtta õppust Leedu Rimist, kus programm on paar aastat toiminud, pisut teises vormis, kuid kus on saadud häid tulemusi. Meil on veel vara mõõtmisi teha, et kui palju Rimi tuntum täna on. Aga soovitan kõigil uurida #rimikas erinevates sotsiaalmeediakanalites. Põnev ja silmiavav,” räägib Marta.