Kliendid hindavad I Love Eco sarja kvaliteetseks

23 Märts, 2018
90 protsenti Eesti tarbijatest eelistavad oma hoiakutes kodumaist toidukaupa, kuid ühele brändile lojaalsete klientide hulk väheneb, selgus Kantar Emori poolt 2017. aasta lõpus läbiviidud uur

Uuringust selgus, et 2017. aastal olid tarbijate jaoks hinnatundlikud tooted juust, jahutatud värske sealiha, valmis lihatooted (vorstid, viinerid, pihvid jne), jahutatud värske kanaliha, piim, õlu, rapsiõli. Voog tõi uuringust välja, et inimesed ostavad kõige spontaansemalt kaupluse küpsetusleti tooteid, valmistoitu, maiustusi. Planeeritud ostude hulka kuuluvad rapsiõli, piim, jahud, leiva-saiatooted, juust.

Uuringuekspert rääkis, et kõige brändilojaalsemad ollakse leiva- ja saiatoodete, rapsiõli, piima ja jahutoodete puhul. „Kuid on näha, et ühele brändile lojaalsete klientide hulk väheneb ning inimesed teevad margivaliku alles kaupluses olles,“ ütles ta.

Tarbijad peavad kõige kvaliteetsemate toodete tootjateks Gustavit, Kalevit, Tartu Milli, Põltsamaad ja Farmit. Jaekettide omakaubamärgi toodetest hinnatakse kõige kvaliteetsemateks muuhulgas ka I Love Eco (Rimi) sarja.


Populaarsed artiklid