Ettepakendamise teenus Auriga Rimis

17 Aprill, 2020
Kuressaare Auriga Rimi pakub tänasest klientidele ettepakendamise teenust

Auriga Rimi hakkas pakkuma klientidele ettepakendamise võimalust, kus klient saab veebis teha tellimuse ning minna Auriga Rimisse kaubale järele. Kauba eest maksmine toimub ainult pangakaardiga kaupluse väljastuspunktis.

Loe lisainfot tellimise kohta ->

 „Mida rohkem me eriolukorra reeglitest kinni peame ning väldime kontakti teiste inimestega, seda rutem saame ka sellest kriisist üle,“ sõnas Rimi Eesti juht Vaido Padumäe. „Kõige keerulisemas olukorras on Eesti väikelinnade elanikud – nende võimalused kasutada kauba ettetellimist toidukauplustest on piiratud ning seetõttu tuleb tahes-tahtmata poekülastus ikkagi ette võtta. Iga füüsiline poeskäik omakorda suurendab viiruse leviku riski. Ettepakendamise teenuse alustamisega saame panustada sellesse, et Rimi kliendid püsiksid rohkem kodus ning nende poekülastus piirduks ainult kauba kättesaamise ja kaardimaksega vastava Rimi väljastuspunktis,“ lisas Rimi juht.

Rimi on loonud ettetellimise jaoks spetsiaalse veebilehe, kus on valikus 200 populaarsemat söögi- ja esmatarbekaupa. Ostunimekiri tuleb saata Auriga Rimi meiliaadressile rimi.kuressaare@rimibaltic.com.

Rimi e-pood avatakse mai alguses ning e-poe kullerteenus hakkab toimima ainult Tallinnas ning Harjumaal.


Populaarsed artiklid