Sinu Rimi kliendiprogrammi KKK

  • Kuidas saan siseneda Rimi kliendiprogrammi veebisüsteemi?

    Veebilehel www.sinurimi.ee sisesta oma e-postiaadress ( mis peab ühtima kaardi regisreerimisel sisestatuga) ja parool.

  • Milliseid toiminguid saan Rimi kliendiprogrammi veebisüsteemis teha?

    Kui olete süsteemi sisse loginud, saate teha järgmisi toiminguid:
    • muuta oma isiklikke andmeid (v.a oma nime, sünniaastat ja sugu), kontaktandmeid, elukohta, huvialasid jne;
    • vaadata oma Sinu Rimi raha jääki;
    • vaadata ostude ajalugu;
    • liituda Rimi grupikontoga, kus: võib olla kuni 5 (viis) liiget; kõik grupi liikmed saavad ühiselt koguda ja kasutada Sinu Rimi raha; grupist lahkumise korral jagatakse kogunenud Sinu Rimi raha proportsionaalselt kõikide liikmete vahel;
    • tutvuda Rimi kliendiprogrammi reeglitega;
    • esitada küsimusi ja leida vastuseid korduma kippuvatele küsimustele;
    • saada Rimi lojaalsetele klientidele mõeldud uusimaid teateid.

  • Mis on Rimi grupikonto ja kuidas sellega liituda?

    Rimi grupikonto on grupp kliendiprogrammis osalejaid, kes saavad ühiselt koguda ja kasutada Sinu Rimi raha.
    Kõik Rimi kliendid, kellel on Sinu Rimi kaart ja kes kasutavad Rimi kliendiprogrammi süsteemi veebilehel www.sinurimi.ee, võivad moodustada Rimi grupikonto.
    Kõik kaardiomanikud peavad andma vastastikuse nõusoleku oma soovi kohta moodustada Rimi grupikonto. Isik, kes soovib lisada teist isikut Rimi grupikonto liikmeks, sisestab kutsutava isiku kaardinumbri tühjale lahtrile grupikonto lehel. Teine isik peab toimima samuti ja sisestama grupikonto lehel tühjale väljale juba soovi avaldanud isiku kaardinumbri ning märkima oma nõusoleku.

    Kutse saatnud isikust saab Rimi grupikonto administraator.

    Administraator saab:
    •    kinnitada gruppi uusi liikmeid;
    •    kustutada grupist teisi liikmeid;
    •    saata grupp laiali;
    •    algatada uute liikmete lisamise, st administraator sisestab kaardi numbri ja kutsutav liige sisestab samuti administraatori kaardi numbri. Mainitud protseduuri tuleb järgida, sest kui tavaliige algatab liitumise, sisestades administraatori kaardi numbri esimesena, kuvatakse veateade.
    Juhul, kui administraator otsustab grupist lahkuda, peab ta kõigepealt kustutama grupist teised liikmed ja selle hetkeni kogutud Sinu Rimi raha jagatakse proportsionaalselt.
    Grupis ei või olla rohkem kui 5 (viis) liiget.
    Grupist lahkumise korral jagatakse selle hetkeni kogutud Sinu Rimi raha proportsionaalselt kõikide liikmete vahel.
    Rimi grupikonto liikmed saavad vaadata:
    •    kui palju liikmeid on grupis;
    •    kui palju Sinu Rimi raha nad on ühiselt kogunud ja kasutanud;
    •    Sinu Rimi raha jääki;
    •    oma ostude ajalugu ja teiste liikmete ostude ajalugu alates nende Rimi grupikontoga liitumisest kuni lahkumiseni.

  • Kust leian Rimi kliendiprogrammi tingimused?

    Uusimate täienduste ja muudatustega tingimused leiate Rimi veebilehelt www.sinurimi.ee

  • Kus saan veel esitada küsimusi, kui ei leidnud vastust korduma kippuvate küsimuste alt?

    Lisateavet on võimalik saada helistades klienditoe numbril 6056333 või e-kirja teel: info.ee@rimibaltic.com.

  • Kuidas salvestada retsepte Sinu Rimi kontole?

    1. Logi Rimi kodulehele sisse enda personaalse Sinu Rimi kontoga.

    2. Suundu Rimi retseptidesse. Retseptid leiad siit >

    3. Kliki retsepti pildil olevale tähekesele ning retsept ongi lisatud Sinu Rimi konto lemmikretseptidesse. Videoretseptide puhul leiad tähekese video alt.

  • Kuidas digikleebised kogunevad?

    Rimi kliendikampaania kleebiseid saab koguda ainult digitaalselt Sinu Rimi kaardile. Kogutud kleebised lisatakse automaatselt kliendi kaardikontole ja märgitakse ostutšekile. Kampaania lõppedes digikleebised nullitakse automaatselt kui neid ei ole eelnevalt ära kasutatud.

    Kas digikleebiseid saab teistega jagada?

    Digikleebiseid saavad koguda ja kasutada ühiselt ainult grupikonto liikmed.

    Kust ma näen oma digikleebiste saldot?

    Digikleebiste saldot näed nii terminalis kui ka veebilehel sisse logides esilehel oma Rimi raha konto all.

  • Kuidas liita oma lapse andmed Rimi kliendikaardiga, et saada sünnipäeva soodustust?

    Lapse andmete lisamine lapsevanema kliendikaardile annab erinevaid soodustusi 5 päeva enne ja 5 päeva pärast lapse sünnipäeva. Sünnipäeva soodustus kehtib kuni 16-aastasele lapsele (k.a).  

    Tutvu soodustustega: https://www.rimi.ee//sinu-rimi/soodustused-sinu-lapse-sunnipaeval

    Soovid andmed lisada?

    Sisesta lapse andmed kas kaupluste terminalide kaudu või kodulehel oma personaalsel kontol:

    Veebilehel sisene oma konto alt ja vali „muuda profiili“ → „perekond“ → valides “Jah”, annad nõusoleku esitatud andmete kasutamiseks pakkumiste edastamiseks → lisa oma lapse(te) nimi(ed) ja sünnikuupäev(ad) ja salvesta andmed.

    Terminalis kasuta oma kliendikaarti ja vali „sinu andmete ülevaade“ → sisesta oma sünniaeg → vali „lapse andmed“ → valides “Jah”, annad nõusoleku esitatud andmete kasutamiseks pakkumiste edastamiseks → lisa oma lapse(te) andmed ja salvesta.

    Ühe kliendikaardiga saab siduda kuni 5 last.

  • Kui mul ei ole mobiiltelefoninumbrit, kas ma saan ikkagi kaardi registreerida?

    Jah, aga ainult siis kui helistad 6056333. Klienditeeninduse abiga.

  • Juhul kui mul ei ole e-posti aadressi, kas ma saan registreerida ja/või asendada kaarti?

    Jah, aga ainult siis kui helistad 6056333.

  • Mis saab vanale kaardile kogutud Sinu Rimi rahast?

    Raha kantakse üle uuele kaardile automaatselt, kui saad kinnituse, et kaardi sidumine on õnnestunud.

  • Mida tähendab kaardi registreerimise kood/parool?

    Kaardi asendamise korral tuleb sisestada parool kas terminalis või kodulehel. Parool saadetakse sõnumiga mobiiltelefoninumbrile, mille oled meile varem andnud.

  • Kui kaua on võimalik kasutada Sinu Rimi kaarti ilma andmeid registreerimata?

    Ajalist piirangut ei ole, kuid piiranguks on see, et ilma andmeid registreerimata, ei saa kasutada kogutud raha ega teisi kaardiga seonduvaid eeliseid (pakkumisi).

  • Kuidas asendada Sinu Rimi kaarti kodulehel?

    Kui oled saanud kätte uue kaardi, külasta sinurimi.ee lehte(ära sisse logi) ja vali "Asenda vana kaart uuega", lisa kaardi tagumisel poolel olevad numbrid ja alusta andmete täitmist. Kõik kohustuslikud väljad (eesnimi, sünniaeg, mobiilinumber) tuleb sisestada korrektselt ning kinnita asendus. Sulle saadetakse sõnumiga parool mobiiltelefoni numbrile, mille oled meile andnud. Palun sisesta siin sama parool ja vajuta Kinnita. Sinu uus kaart asendatakse vana kaardiga ja kogutud Rimi raha kantakse üle uuele kaardile.

  • Kuidas asendada Terminalis eelmist kaarti uuega?

    Selleks tuleb uus kaart terminali magnetriba lugejast läbi tõmmata ja valida "Olemasoleva Sinu Rimi kaardi asendamine" ning alustada andmete lisamist. Kõik kohustuslikud väljad (eesnimi, sünniaeg, mobiilinumber) tuleb sisestada korrektselt. Sulle saadetakse sõnumiga parool mobiiltelefoni numbrile, mille oled meile andnud. Palun sisesta siin sama parool ja vajuta Kinnita. Sinu uus kaart asendatakse vana kaardiga ja kogutud Rimi raha kantakse üle uuele kaardile.

  • Kuidas registreerida Sinu Rimi kaarti kodulehel?

    Kui oled saanud kätte uue kaardi, külasta sinurimi.ee lehte ja vali "Registreeri kaart", lisa kaardi tagumisel poolel olevad numbrid ja alusta andmete täitmist. Kõik kohustuslikud väljad (eesnimi, sünniaeg, mobiilinumber, e-mail ja maakond) tuleb sisestada korrektselt ning edukaks registreerimiseks tuleb nõustuda ka Kaardi reeglite ja tingimustega. Kui andmed on sisestatud, palun vali milliste kanalite kaudu saame Sinuga suhelda (personaalsed pakkumised, kingitused, üllatused jne) ning samuti lisa keelevalik. Kui oled saanud kinnituse kaardi eduka registreerimise osas, saad osa ka teistest kaardi eelistest nagu kogutud raha kasutamine, pakkumised jne.

  • Kuidas registreerida Sinu Rimi kaarti terminalis?

    Selleks tuleb kaart terminali magnetriba lugejast läbi tõmmata ja valida "Uue Sinu Rimi kaardi registreerimine" ning alustada andmete lisamist. Kõik kohustuslikud väljad (eesnimi, sünniaeg, mobiilinumber, sugu, e-mail, maakond) tuleb sisestada korrektselt ning edukaks registreerimiseks tuleb nõustuda ka Kaardi reeglite ja tingimustega. Kui andmed on sisestatud, palun vali milliste kanalite kaudu saame Sinuga suhelda (personaalsed pakkumised, kingitused, üllatused jne) ning samuti lisa keelevalik. Kui oled saanud kinnituse kaardi eduka registreerimise osas, saad osa ka teistest kaardi eelistest nagu kogutud raha kasutamine, pakkumised jne.

  • Millal Sinu Rimi kaart aktiveerub?

    Kui kassapidaja registreerib kassas kliendikaardi kliendi esimese ostu ajal, ongi kaart aktiveeritud ja kaardi omanik saab hakata koguma Rimi raha (teised kaardi eelised veel ei rakendu, selleks on vaja registreerida andmed).

  • Kus ma saan Sinu Rimi kaarti registreerida või asendada?

    Sinu Rimi kaarti saab registreerida Terminalis ja/või sinurimi.ee lehel

  • Kui palju maksab Rimi kliendikaart?

    Rimi kliendikaarti saab osta kõikides Rimi kauplustes ja see maksab 1 euro.

  • Kuidas Rimi kaarti saada?

    Kliendikaardi saamiseks palun pöörduge infoletti või selle puudumisel küsige kassapidajalt. 

  • Miks peaksin märkima kliendikaardi andmetesse oma isiklikud andmed?

    Sinu isiklikke andmeid palume selleks, et saaksime anda sulle vajalikku ja kasulikku infot ning teavitada sind Rimi kauplustes toimuvatest müügikampaaniatest, saata sulle koju infolehte ja tagada juurdepääs Rimi kliendiprogrammi veebisüsteemi sisselogimiseks. Kui soovid lisateavitust Rimilt mitte saada, anna sellest teada ja me ei saada sulle edaspidi teateid.

  • Mida teha, kui olen oma kaardi kaotanud?

    Kui oled oma kaardi kaotanud, teata sellest Rimi personalile ja/või helista klienditeenindustelefonil 6056333 ja/või saada teade e-postiga aadressil info.ee@rimibaltic.com ning palu kaart blokeerida. Seejärel tuleb sul täita uus kaarditaotlus (märkides ära „Kaardi vahetamine”) ja esitada see Rimi mis tahes kauplusse. Kui sul oli eelmisele kaardile kogutud Sinu Rimi raha, kantakse see sinu uuele kaardile pärast seda, kui kaardivahetuse andmed on andmebaasi sisestatud. Kaardivahetuse eest tuleb tasuda 1 euro.

  • Mida teha, kui mu kaart ei tööta kassas korralikult?

    On väga oluline välja selgitada, miks kaart korralikult ei tööta, nt kas kaart on katki või kahjustatud, loetamatu vms. Kui sinu kaart on kahjustatud ja kassas loetamatu, saad vahetada oma kaardi uue vastu igas Rimi kaupluses. Selleks tuleb uuesti täita kliendikaardi taotlusvorm ja märkida sellele „Kaardi vahetamine”. Kui sul oli eelmisele kaardile kogutud Sinu Rimi raha, kantakse see sinu uuele kaardile pärast seda, kui kaardivahetuse andmed on andmebaasi sisestatud.

  • Milliseid eeliseid Sinu Rimi kaart mulle annab?

    Igal kampaaniaperioodil tehakse Sinu Rimi kaardi omanikele uusi sooduspakkumisi.
    Igal ostukorral kantakse 1% ostusummast Sinu Rimi raha kujul kaardile tagasi.
    Kogutud Sinu Rimi raha saad kasutada ostude eest tasumiseks ostusummast kuni 99% ulatuses.

  • Kui kaua Sinu Rimi raha kehtib?

    Kogutud Sinu Rimi raha kehtib üks aasta alates selle kaardile kandmise hetkest. Kõige esimeses järjekorras kasutatakse ära kõige varem kogutud Sinu Rimi raha.

  • Kuidas saan teada, kui palju Sinu Rimi raha olen juba kogunud?

    Sinu Rimi raha jääki näed ostutšekil iga kord, kui kaarti kasutad. Teine võimalus kontojäägi vaatamiseks on logida sisse Rimi kliendiprogrammi süsteemi aadressil www.sinurimi.ee

  • Kas saan kanda oma kogutud Sinu Rimi raha ka mõnele teisele kaardile?

    Kahjuks ei saa Sinu Rimi raha ühelegi teisele kaardile kanda. Ainus võimalus lasta teistel sinu kogutud Sinu Rimi raha kasutada, on ühendada see Rimi grupikontoga ning koguda ja kasutada Sinu Rimi raha koos grupikonto teiste liikmetega. Selle kohta leiate lähemat teavet punktist „Mis on Rimi grupikonto ja kuidas sellega liituda?”.

  • Millal saan siseneda Rimi kliendiprogrammi veebisüsteemi?

    Rimi kliendiprogrammi veebisüsteemi saad sisse logida pärast seda, kui sinu andmed (kliendikaardi taotlusvormilt) on andmebaasi sisestatud. Andmete sisestamine võib võtta 3-4 nädalat alates kaardi saamisest. Selleks, et kontrollida, kas sinu andmed on juba andmebaasis, võid helistada klienditoe numbril 6056333.