0

Kasutustingimused

Need kasutustingimused on lahutamatu osa sidevahendi abil sõlmitud lepingust, mille pooled sõlmivad kliendi tellimuse alusel meie internetipõhises kauplemiskohas www.rimi.ee. Kasutustingimustes sisalduvad tingimused on kohustuslikud. Kasutustingimuste rikkumist võib käsitleda sidevahendi abil sõlmitud lepingu lõpetamise alusena. Leping kehtib tähtajatult.

Tellimuse esitamisega kinnitab klient, et on tutvunud kasutustingimustega, neist aru saanud ja nõustub nendega. Kliendil ei ole lubatud meie internetipõhises kauplemiskohas www.rimi.ee tellimusi esitada, kui ta ei ole kasutustingimustega tutvunud ja nendega nõustunud.

1. Mõisted

  • Rimi – internetipõhise kauplemiskoha www.rimi.ee ja sellega kaasnevate õiguste omanik Rimi Eesti AS (registreerimisnumber 10263574, juriidiline aadress: Põrguvälja tee 3, Pildiküla, Rae vald, 75301, Harjumaa, Eesti kes pakub ja müüb kliendile oma majandustegevuse käigus kaupu vastavalt nendele kasutustingimustele.
  • Klient – füüsiline isik, kes tellib Rimist kaupa.
  • Rimi e-pood – interneti kauplemiskoht www.rimi.ee, mida klient kasutab tellimuste esitamiseks.
  • „Tellin koju“ – kliendi tellitud kauba kohaletoimetamine teeninduspiirkonnas asuvale ja kliendi tellimuses täpsustatud aadressile;
  • „Tellin kauplusesse“ – tellimuse vormistamine Rimi e-poes ja selle kättesaamine kaupluse või Rimi Drive väljastuspunktis, mis on täpsustatud tellimuse üksikasjades ja/või nendes kasutustingimustes.
  • Teeninduspiirkond – Rimi kindlaksmääratud territoorium, kus Rimi pakub kliendi antud aadressi alusel kauba kohaletoimetamist. 

2. Registreerimine

Klient võib kasutada Rimi e-poe teenuseid ja esitada tellimuse:

1. registreeritud kasutajana:

a. klient peab looma kliendikonto, kasutades e-posti aadressi, mobiiltelefoni numbrit ja parooli. Kui klient otsustab tellida koos kohaletoimetamisega konkreetsele aadressile, tuleb see aadress edasistes tellimustes kasutamiseks salvestada profiili üksikasjadesse. Kliendikonto loomiseks tuleb esitada lisateavet, näiteks: eesnimi, perekonnanimi, kontaktandmed, parool, suhtlusseaded;

b. klient võib Rimi e-poodi sisselogimiseks kasutada oma kliendiprogrammi „Sinu Rimi“ profiili. Sellisel juhul kasutab süsteem kliendi andmeid – eesnimi, e-posti aadress, mobiiltelefoni number, aadress (ainult juhul, kui on vaja kohaletoimetamist konkreetsele aadressile), suhtluskanalite valik turundussõnumite jaoks. Kui kliendil ei ole ühte või mitut neist isikuandmete kategooriatest „Sinu Rimi“ kliendiprogrammis täidetud, palub süsteem sisestada täiendavat teavet. Klient võib ka valida, kas ja milliste suhtluskanalite kaudu ta soovib saada e-kaubanduse turundussõnumeid;

2. külalisena:

a. enne tellimuse esitamist peab klient esitama järgmised andmed: eesnimi, perekonnanimi, e-posti aadress, mobiiltelefoni number ja aadress, kui klient valib kohaletoimetamise konkreetsele aadressile. Juhul kui kasutatakse „Tellin kauplusesse“ valikut, on aadress vabatahtlik.

Klient vastutab tõese ja täpse teabe esitamise eest. Pärast registreerimist võtab klient endale täieliku vastutuse, et ta ei avalda enda kliendikonto parooli kolmandatele isikutele. Klient vastutab täielikult kõigi tema konto kaudu tehtud toimingute eest. Kui kliendikontot kasutab mõni teine isik, loeb Rimi, et seda kasutab klient. Kui klient kaotab kliendikonto sisselogimisandmed, peab ta Rimile sellest teatama e-poes väljatoodud kontaktide, kas telefoni või e-kirja teel.

Suhtlusseadete valimisel valib klient, kas saada Rimilt või Rimi partneritelt teavitusi ja kasulikke kliendipakkumisi. Klient võib valida suhtluskanalid, mille kaudu Rimi teavitusi või pakkumisi edastab. Kui klient otsustab saada teavitusi ja pakkumisi, nõustub ta sellega, et Rimi võib saata teavitusi ja pakkumisi kliendi valitud suhtluskanalite kaudu.

Kui klient ei soovi enam teavitusi ja pakkumisi saada, võib ta muuta kliendikonto teavitussätteid.

Teavituste tellimuse täitmise ja konto registreerimise kohta (näiteks tellimuse kinnitus, konto registreerimise kinnitus, arve, tellimuse tühistamine) saadetakse kliendile ka siis, kui klient on valinud konto sätetes teavituste ja pakkumiste mittesaamise, sest need teavitused on vajalikud tellimuste täitmiseks ja kliendi teavitamiseks tellimuse olekust.

Kui klient otsustas logida sisse kliendiprogrammi profiiliga, võib klient saada programmi pakutavaid eeliseid:

  • isiklikud pakkumised (sh sünnipäeva-, laste sünnipäeva pakkumised);
  • kliendikaardi pakkumised;
  • „Sinu Rimi“ raha teenimine;
  • digikleebiste kogumine.

Klientide isikuandmeid kasutatakse kliendi ja kauba vastuvõtja tuvastamiseks, tellimuse esitamiseks ja kohaletoimetamiseks, arvedokumentide koostamiseks, tagastatud kauba ja enammakstud summa tagasimaksmiseks, nendest kasutustingimustest ja sellest sidevahendi abil sõlmitud lepingust tulenevate rahaliste ja muude kohustuste haldamiseks, samuti muude Rimi e-poe pakutavate teenuste tagamiseks. Isikuandmete töötlemise kohta lisateabe saamiseks lugege kasutustingimuste punkti 11.

3. Hind, maksed ja koheletoimetamiskulud

Kaupade hinnad Rimi e-poes on eurodes. Kõik kuvatud hinnad sisaldavad mis tahes liiki käibemaksu või muid makse. Kaupu müüakse hinnaga, mis kehtib tellimuse vormistamise ajal. Kohaletoimetamise koguhind võib sisaldada teenustasusid. Sõltuvalt kliendi kasutatavast pangast võivad kehtida panga teenustasud.

Kui toote hind on Rimi e-poes ja Rimi füüsilises poes tellimuse esitamise ajal erinev, arvestatakse Rimi e-poe hinda. Kui toote hind Rimi e-poes ja tootepakendil olev hind on erinev, arvestatakse Rimi e-poe hinda. Rimi e-poe ja Rimi füüsiliste poodide pakkumised ja kampaaniad võivad erineda.

Kui tellimuse koguhind on 49,99 eurot või vähem, peab klient lisaks tellimuse hinnale tasuma kojuveoteenuse eest kohaletoimetamistasu 0,99-4,99 eurot sõltuvalt valitud kohaletoimetamisajast. Kohaletoimetamistasu ei lisandu, kui tellimuse koguhind on üle 49,99 euro. Kohaletoimetamistasule võidakse rakendada kampaaniaid.

Klient saab tellimuse eest tasuda ainult Rimi e-poe makseviiside menüüs olevate makseviiside abil. Makse tuleb tasuda enne kauba kättesaamist.

Pärast kohaletoimetamist saadab Rimi kliendile elektroonilise algdokumendi – elektrooniliselt koostatud arve. Elektrooniline algdokument - arve kehtib ilma allkirjata. Arve on saadaval ka kliendi profiilis.

Rimi teeb kõik endast oleneva, et kaalutoodete kogus vastaks võimalikult täpselt kliendi tellimusele; arvestades loomulikke suuruse ja kaalu erinevusi ei taga Rimi siiski, et komplekteeritud toodete kogus vastab tellimuses nimetatud kogusele; kaalus on võimalikud väikesed erinevused.

Rimi ei võta endale vastutust tellitud kauba kaalu tagamise eest. Kaalukauba hind arvutatakse vastavalt kliendi määratud kaalule. Rimi tagab, et kliendilt ei võeta lisatasu, kui kauba tegelik kaal ületab tellimuses määratud kaalu. Kui kohaletoimetatud kauba kaal on väiksem kui tellimuses märgitud kaal, tagastatakse kohaletoimetatud ja tellitud summa vahe tellimuse vormistamisel kasutatud makseviisi kaudu. Tagasimakseid töödeldakse kohe, kuid kliendi kontole jõudmiseks võib kuluda mitu tööpäeva.

Rimi on kehtestanud kindlaksmääratud tasu pakendile, mida kasutatakse kliendi tellimuse jaoks toodete pakendamisel. Pakendi hind võib koosneda mitmest osast.

Pakendi hind koosneb kogu tellimuse pakenditest (kottidest)*, võib sisaldada õhukese kilekoti hinda**, lisakilekoti hinda*** ja ühekordse plastkarbi hinda****.

* Esemed pakitakse paberkottidesse, külmutatud kaubad võidakse pakkida õhukestesse kilekottidesse.

** Eelpakendatud/pakendamata toidukaubad pakendatakse õhukestesse kilekottidesse (välja arvatud väga õhukesed kuni 15 mikroni paksused kilekotid, mis on vajalikud hügieeni eesmärgil toidukaupade esmaseks pakendamiseks).

*** Mittestandardse suurusega ja/või kõrvalolevate toidukaupadega võimaliku kokkupuute vältimiseks pakendatakse tooted lisakilekotti.

**** Pakendamata lahtise leti toidukaubad pakendatakse plastkarpidesse.

4. Teie tellitud toodete komplekteerimine ja kohaletoimetamine

Rimi teeb kõik endast oleneva, et tagada iga tellimuse täielik täitmine; kuid kuna teatud tooted ei ole tellimuse täitmise ajal saadaval, ei taga Rimi, et kohaletoimetatud tellimus sisaldab täpselt samu tooteid, mida veebis telliti.

Võib osutuda vajalikuks tellitud toodete väljavahetamine. Kliendil on tellimuse vormistamisel võimalus valida, kas asendada tellitud toode (kui konkreetset toodet ei ole saadaval) mõne muu tootega. Kui klient on otsustanud mitte asendada puuduvaid tooteid, sisaldab tellimus ainult saadaolevaid tooteid. Kui klient lubab toote väljavahetamist, teeb Rimi kõik endast oleneva, et leida tooteid, mis Rimi arvates oleksid parimad alternatiivid. Rimi ei saa siiski tagada, et valitud alternatiiv vastab kindlasti kliendi ootustele.

Klienti teavitatakse enne tellimusele järeletulemist või enne selle kohaletoimetamist toodetest, mida ta saab, ja nende asendamisest (kui see oli valitud). Kui klient ei ole alternatiivse tootega rahul, on tal alati õigus tellimuse üleandmise ajal alternatiivne toode tagastada ja saada asendatud toote eest tagasimakse tellimuse vormistamisel kasutatud makseviisi kaudu. Kui klient märkab alternatiivseid tooteid, millega ta rahul ei ole, pärast tellimuse üleandmist, saab ta pöörduda Rimi klienditoe poole ja leppida kokku toote tagastamine ja raha tagasimakse.

Alternatiivsete toodete hind arvutatakse vastavalt toodete hinnale, mille klient algselt valis. Kui kohaletoimetatud alternatiivsete toodete hind on kõrgem kui algselt valitud toodete hind, tagab Rimi, et kliendilt lisatasu ei võeta. Kui kohaletoimetatud alternatiivsete toodete hind on madalam kui algselt valitud toodete hind, tagastatakse kliendile alternatiivsete ja algselt valitud toodete hinnavahe tellimuse vormistamisel kasutatud makseviisi kaudu. Summa tagastatakse kohe, kuid kliendi kontole jõudmiseks võib kuluda 2-5 tööpäeva.

Kui klient on valinud alternatiivseid tooteid mitte saada ja tellitud toode ei ole saadaval või tellitud toodet ei ole piisavas koguses, saab klient tellimuse vormistamisel kasutatud makseviisi kaudu tagasimakse puuduvate toodete või tellitud toote puuduoleva koguse eest. Summa tagastatakse kohe, kuid kliendi kontole jõudmiseks võib kuluda mitu tööpäeva.

Kui klient sai tooteid, mida ta ei tellinud, või sai neid tellitust suuremas koguses, ja need tooted ei ole alternatiivsed tooted, peab klient võtma ekslikult komplekteeritud toodete asendamiseks ühendust Rimi klienditoega.

Tellimus toimetatakse kohale aadressil, mille klient on tellimuse esitamisel andnud. Rimi toimetab kliendi tellimuse näidatud aadressi peasissekäigu juurde. Kliendi soovil toob kuller tellimuse korterelamu konkreetsele korrusele ainult juhul, kui:

a. kulleril on kliendi nõusolek ja

b. meie kuller peab sellist soovi ohutuks ja praktiliseks. Rimi jätab endale alati õiguse toimetada tellimus aadressi peasissekäigu juurde.

Äriaadressidele tellitud tellimuste korral võib Rimi toimetada tellimuse ettevõtte hoone esimesele korrusele peasissekäigu juurde, kuid kahjuks ei saa Rimi toimetada tellimust kliendi laua juurde. Kui ettevõttel on jagatud valvelaud, saab Rimi toimetada tellimuse valvelaua juurde.

Pange tähele, et Rimi pakub toodete kohaletoimetamist ainult Tallinnas ja Tallinna lähiümbruses. Veendumaks, et pakume kohaletoimetamist kliendi asukohta, vajutage palun siia.

Tellimuse esitamisel täpsustab klient kohaletoimetamise aja.

Tellimusi toimetatakse kohale igal nädalapäeval kella 10:00–22:00. Ainult vähemalt 18-aastastel kainetel isikutel on õigus võtta vastu alkohoolseid jooke. Ainult vähemalt 16-aastastel isikutel on õigus võtta vastu energiajooke. Kui vanusepiiranguga toodete kohaletoimetamise ajal ei ole saadaval kehtivat vanust tõendavat dokumenti (st Eesti või välisriigi) kodaniku pass, Eesti või välisriigi isikutunnistus või Eesti Vabariigi juhiluba, jäävad vanusepiiranguga tooted kullerile ja klient saab nende toodete eest raha tagasi. Kui tellimuses on alkohoolseid tooteid, võib kuller hinnata, kas puuduvad tunnused, mis viitavad sellele, et alkohoolseid jooke vastu võttev isik on joobes. Kui tekivad kahtlused vastuvõtja joobe kohta, ei tohi alkohoolseid jooke üle anda.

Klient võib alkohoolseid tooteid tellida igal ajal, kuid neid saab kohale toimetada ainult kella 10:00–22:00. Kui mis tahes põhjusel on kohaletoimetamise aeg varasem või hilisem kui nimetatud ajad ja tellimuses on alkohoolseid tooteid, jäävad need tooted kullerile ja klient saab nende eest raha tagasi.

Juhul kui tellimus toimetatakse kohale kliendi määratud ajal, kuid aadressil ei ole kedagi, kellele tellimust üle anda, teavitatakse sellest klienti ja ta peab võtma ühendust Rimi klienditoega uue kohaletoimetamise aja kokku leppimiseks või tellimuse kättesaamiseks mõnes kaupluse väljastuspunktis. Kui kuller ega Rimi klienditugi ei saa kliendiga ühendust ning ta ei võta ise klienditoega ühendust, tuuakse tellimus lähimasse kaupluse väljastuspunkti. Klient saab kauba kätte kuni sama päeva lõpuni. Kui klient nimetatud aja jooksul kaubale järele ei tule, tellimus tühistatakse ja makse tagastatakse kliendile tellimuse vormistamisel kasutatud makseviisi kaudu.

Kui Rimi peab tellimuse tagasi võtma, võidakse kliendilt võtta lisatasu (kohaletoimetamis- ja pakkimistasu), kui kuller oli üritanud tellimust kliendi määratud aja jooksul kohale toimetada.

Ehkki Rimi teeb kõik endast oleneva, et tagada kliendi tellimuse kohaletoimetamine kindlaksmääratud ajal, ei võta Rimi vastutust määratud kohaletoimetamise ajast täielikult või osaliselt kõrvalekaldumise eest, kui see kõrvalekalle toimus kliendi süül või oli tingitud muudest vältimatutest asjaoludest.

Kui kohaletoimetamine ei ole võimalik kliendi süül või kliendist sõltuvatel asjaoludel (nt klient on Rimi e-poes registreerimisel sisestanud vale aadressi, aadressi ei leita, tooteid vastuvõttev isik on esitanud kehtetu isikut tõendava dokumendi või on keeldunud seda esitamast (juhtudel, kui Rimi peab vastavalt kehtivatele õigusaktidele või käesolevatele kasutustingimustele tegema kindlaks kaupa vastu võtva isiku vanuse)), ei saadeta kaupa uuesti välja ning makstud raha tagastatakse pärast kohaletoimetamis- ja pakkimistasu mahaarvamist.

5. Kvaliteedigarantii ja vastutus

Rimi püüab tellimuse komplekteerimisel alati valida kõige värskemad ja kvaliteetsemad tooted. See hõlmab kõige pikema kõlblikkusajaga toodete komplekteerimist ning toodete ohutut pakendamist ja transportimist. Arvamused toote rahuldava kvaliteedi kohta on siiski subjektiivsed ja Rimi ei võta endale vastutust ega taga, et tooted vastavad alati kliendi ootustele. Kui klient ei ole toote kvaliteediga rahul, saab ta tellimuse kättesaamisel konkreetse toote tagastada ja saada selle eest makstud raha täies ulatuses tagasi. Kui klient ei ole toote kvaliteediga rahul, kuid märkab seda alles pärast tellimuse üleandmist, võib ta pöörduda Rimi klienditoe poole ja leppida kokku toote tagastamises ja raha tagasimakses.

Rimi e-poes kuvatavad tooted ei pruugi toodete tellimiseks kasutatavate erinevate seadmete tehniliste omaduste või muude mõistlikult eeldatavate erinevuste tõttu olla saadud toodetega sama suuruse, kuju ja värviga.

Kõigi Rimi e-poes saadaolevate toodete omadused on toodud tootekirjelduses. Rimi vastutab ainult selle teabe kuvamise eest klientidele, kui õigusnormid ei sätesta teisiti. Teabe eest toote omaduste kohta vastutab tootja ja/või turustaja.

6. "Tellin kauplusesse"

Kui klient otsustab tellimuse kätte saada poest, määratakse kättesaamisaeg ja kauplus pärast tellimuse esitamist. Mõnes kaupluses on võimalik tellimus kätte saada samal päeval.

Pange tähele, et kliendid ei saa tellimusi kätte enne määratud aega. Kui klient saabub kindlaksmääratud ajast hiljem, võib siiski olla võimalik tellimus kätte saada. Sellistel juhtudel võtke ühendust kaupluse väljastuspunkti töötajate või Rimi klienditoega, nad saavad teid aidata.

Tellimusi antakse kätte igal nädalapäeval kella 08:00–22:00 Rimi kaupluste või Drive väljastuspunktides. Tellimuste kättesaamine Rimi kauplustes ja Drive väljastuspunktides on tasuta. Kliendid saavad tellimused kätte PIN-koodi abil, mis saadetakse SMSi või e-kirja teel. Rimi Drive väljastuspunktides on võimalik tellimusi kätte saada ka kliendi autol oleva registreerimismärgi alusel, mis tuleb tellimuse vormistamisel või kliendiprofiilis sisestada ja salvestada.

Alkohoolseid tooteid saab kätte vaid kella 10:00–22:00. Ainult vähemalt 18-aastastel kainetel isikutel on õigus võtta vastu alkohoolseid jooke. Kui tellimuses on alkohoolseid tooteid, küsime isikut tõendavat dokumenti. Kui kättesaamise ajal ei esita klient kehtivat dokumenti, mis tõendaks, et ta on üle 18 aasta vana (st Eesti (või välisriigi) kodaniku pass, Eesti (või välisriigi) isikutunnistus või Eesti Vabariigi juhiluba), ei saa alkohoolseid tooteid kliendile anda ja ta saab nende eest raha tagasi. Kui tellimuses on alkohoolseid tooteid, võib Rimi töötaja hinnata, kas puuduvad tunnused, mis viitavad sellele, et alkohoolseid jooke vastu võttev isik on joobes. Kui tekivad kahtlused vastuvõtja joobe kohta, ei tohi alkohoolseid jooke üle anda.

Kui tellimuses on energiajooke, tuleb esitada kehtiv isikut tõendav dokument, mis tõendab vanust üle 16 aasta. Kui klient ei esita isikut tõendavat dokumenti, esitab kehtetu isikut tõendava dokumendi või kui klient osutub alla 16-aastaseks, ei saa energiajooke üle anda ja klient saab nende eest raha tagasi.

Tellimusi on võimalik kätte saada ainult kliendi määratud ajavahemikul, kui klient saabub kindlaksmääratud tähtajast hiljem, võib tellimuse kättesaamine võtta täiendavalt aega.

Kui klient ei jõua broneeritud aja jooksul tellimusele järele, jätab Rimi endale õiguse tellimus tühistada ja toodete eest, mis ei ole riknenud, summa tagasi maksta, kasutades kliendi poolt varem kasutatud makseviisi. Rimi jätab endale õiguse mitte tagastada kliendile tasu tellimuses olevate tagastamisele mittekuuluvate kaupade eest, sealhulgas, kuid mitte ainult, kiirestiriknevate kaupade eest.

7. Taganemis- ja keeldumisõigus

Kliendil on õigus taganemisõigust ühepoolselt kasutada 14 päeva jooksul alates tellimuse saamisest, teatades taganemisest viivitamata Rimile. Taganemisõigust võib kasutada vastavalt õigusnormidele, nendele kasutustingimustele ja muudele Rimi välja antud kohaldatavatele tingimustele. Selliste tellimuste tagastamise kulud kannab klient.

Kui klient otsustab kasutada tellitud kauba 14 päeva jooksul tagastamise õigust, peab klient sellest teatama Rimi klienditoele ning leppima kokku tagastamise ja tagasimakse. Klient võib tellimuse tagastada kohaletoimetamise ajal või 14 päeva jooksul pärast tellimuse saamist, tagastades selle kaupluse väljastuspunkti, kust see kohale toimetati või kätte saadi või andes selle kullerile.

Klient võib tagastada toidu-, esmatarbe- ja tööstuskaupu, välja arvatud lühikese säilivusajaga värskeid toidukaupu; pakendatud kaupu, mis on pärast kohaletoimetamist lahti pakitud ja mis ei sobi tervislikel või hügieenilistel põhjustel tagastamiseks; pakendatud video- või helisalvestisi või pakendatud tarkvara, mis oli pärast kohaletoimetamist lahti pakitud; ajalehti, perioodikat või ajakirju.

Kohaletoimetamise ajal võib klient tagastada kõik (hea või madala kvaliteediga) mittetoidukaubad, madala kvaliteediga toidukaubad või hea kvaliteediga alternatiivsed toidukaubad (mis asendavad kliendi valitud tooteid). Kõik tagastatavad tooted peavad olema originaalpakendis ja kasutamata.

Kui klient soovib tagastada kvaliteetset kiirestiriknevat kaupa, võib seda tagastada pakendil näidatud kõlblikkusaja + 1 päeva jooksul.

Lühikese säilivusajaga värskeid toidukaupu, mida kasutati algselt valitud toodete alternatiivina, saab tagastada ainult siis, kui annate need kohaletoimetamise ajal kullerile või „Tellin kauplusesse“ valiku kasutamisel Rimi töötajale tellimuse kättesaamise ajal. Kuller või Rimi töötaja korraldab rahasumma tagastamise pangakontole, mida kasutati tellimuse tegemiseks.

Kui klient otsustab tagastada kvaliteetseid tooteid, võib pikema kõlblikkusajaga toidu- ja esmatarbekaupu tagastada 14 päeva jooksul alates tellimuse saamisest. Toidukaupade poodi tagastamisel peab toit olema originaalpakendis, avamata ja kõlblikkusaja + 1 päeva sees. Kui klient ei suuda neid nõudeid täita, jätab Rimi õiguse tagastatud kauba eest raha tagasi mitte maksta. Esmatarbekaupade poodi tagastamisel peavad need olema originaalpakendis, avamata ja kõlblikkusaja + 1 päeva sees. Kui klient ei suuda neid nõudeid täita, jätab Rimi õiguse tagastatud kauba eest raha tagasi mitte maksta.

Klient katab kõik kauba tagastamisega seotud kulud.

Kui klient avastab pärast tellimuse saamist, et tellimus sisaldab kahjustunud ja/või madala kvaliteediga kaupu, tuleb kliendil pöörduda Rimi klienditoe poole taotlusega, mis sisaldab kahjustunud tootest tehtud fotot, ning klienditugi korraldab tagasimakse maksekontole, mida kasutati tellimuse vormistamiseks. Madala kvaliteediga toidukaupu võib tagastada pakendil märgitud kõlblikkusaja jooksul. Madala kvaliteediga tööstuskaupu võib tagastada 2 aasta jooksul pärast tellimuse saamist või kindlaksmääratud garantiiaja jooksul pärast eelnevat konsulteerimist klienditoega. Rimi jätab endale õiguse nõuda kliendilt rikutud toote tagastamist poodi, kust see kohale toimetati või kätte saadi, või kullerile.

8. Tellimuse tühistamine

Tõsiste asjaolude ilmnemisel võib Rimi oma e-poe täielikult või ajutiselt sulgeda ilma klienti sellest eelnevalt teavitamata. Sellistel juhtudel hüvitab Rimi kliendile kohale toimetamata tellimused 10 tööpäeva jooksul.

Rimi e-pood jätab endale õiguse piirata oste, millel on hulgimüügi tunnused. Rimil on õigus keelduda kliendi tellimustest ja/või neid mitte täita, kui klient tellib ebatavaliselt suure koguse kaupu (sõltumata sellest, kas tooteid on tellitud ühe või mitme tellimusega) ja/või kui tellimus(t)el on muid hulgimüügi tunnuseid. Sellest teavitab Rimi klienti e-kirja teel.

Kliendil on õigus tellimus tühistada. Pärast tellimuse esitamist on kindel ajavahemik, mille jooksul klient saab ise tellimuse süsteemis tühistada. Pärast seda ajavahemikku on kliendil õigus pöörduda Rimi klienditoe poole ja taotleda tellimuse tühistamist. Makse tagastatakse kliendile tellimuse vormistamisel kasutatud makseviisi kaudu. Juhul kui kliendi tellimus on juba komplekteeritud või kohaletoimetamisel, võidakse kliendilt võtta tasu kohaletoimetamise ja pakkimise eest.

9. Klienditugi

Kui Teil on Rimi e-poes ostmise kohta küsimusi, soovitab Rimi Teil võtta ühendust Rimi klienditoega E-R 08:00–22:00; L-P 09:00-21:00, helistades telefonil +372 605 6333 või saates kirja e-posti aadressil klienditugi@rimibaltic.com.

10. Lõppsätted ja vaidluste lahendamine

Kui Rimi rikub neid kasutustingimusi, vastutab Rimi ainult kliendile rikkumise otsesel tagajärjel tekkinud kahju eest, niivõrd kui need kahjud on mõlemale poolele mõistlikult ette nähtavad.

Rimi võib neid kasutustingimusi ühepoolselt muuta. Rimi teavitab klienti nende kasutustingimuste muudatustest ilma liigse viivituseta, postitades teabe muudatuste kohta Rimi e-poes või saates selle teabe SMSi või e-kirja teel.

Rimi e-pood jätab endale õiguse piirata kliendi poolt Rimi e-poe teenuste kasutamist või tühistada kliendi registreering ilma sellest eraldi teatamata, kui klient rikub Rimi e-poodi kasutades neid kasutustingimusi ja/või üritab kahjustada stabiilsust ja/või turvalisust.

Need kasutustingimused on koostatud vastavalt Eesti Vabariigi seadustele ning nende suhtes kohaldatakse Eesti Vabariigi seadust ja kõik vaidlused lahendatakse Eesti Vabariigi kohtutes.

Kui kohus või muu pädev asutus leiab, et mõni kasutustingimuste säte ei ole seadusega kooskõlas, on ebaõige või mittekohaldatav, mõjutab see otsus ülejäänud kehtivate ja õigusnormide kohaselt täielikult kohaldatavate kasutustingimuste kehtivust.

Kui klient usub, et Rimi on neid kasutustingimusi või muid asjakohaseid õigusnorme rikkunud ning see on mõjutanud kliendi võimalusi oma õigusi kasutada ja sellist olukorda ei ole võimalik läbirääkimiste teel lahendada, saab klient esitada avalduse riiklikule tarbijate õiguste kaitsega tegelevale asutusele – Tarbijakaitse ja Tehnilise järelevalve ametile.

11. Andmetöötlus ja -kaitse

Kliendi isikuandmeid kasutatakse kliendi tuvastamiseks ja tellimuste vastuvõtmiseks, tellimuste esitamiseks ja kohaletoimetamiseks, raamatupidamisdokumentide (sh arvete) koostamiseks, enammakstud summade ja tagastatud toodete eest raha tagasimaksmiseks, nendest kasutustingimustest ja sellest sidevahendi abil sõlmitud lepingust tulenevate rahaliste ja muude kohustuste haldamiseks, samuti Rimi e-poe pakutavate teenuste kasutamiseks. Lisateavet isikuandmete töötlemise kohta leiate privaatsuspoliitikast: https://www.rimi.ee/Privaatsuspoliitika/isikuandmete-tootlemine-rimi-e-poes

 

Minu konto

Kohaletoomine
0