Single image Single mobile image

SINU RIMI PROFIIL & SMART-ID – TARK VALIK!

Sa ei mäleta oma parooli? Soovid kiiresti Rimi äppi sisse logida või hoopis tellida e-poest? Nüüd saad registreerida oma Rimi profiili Smart-ID abil, et edaspidi kiiremini sisse logida ja oma personaalseid soodustusi näha ja kasutada. 

Kui oled juba Sinu Rimi lojaalsusprogrammi kasutaja, saad olemasoleva profiili Smart-ID-ga siduda ja valida endale sobiva sisselogimisviisi – kasutada Smart-ID või parooli. 

Vaata altpoolt, kuidas Smart-ID ühendus luua ja leia vastused korduma kippuvatele küsimustele!

JUHEND

❓ KUIDAS LISADA SMART-ID OMA KONTOLE?

A) Kodulehel:

1. Kui oled juba Rimi klient, siis logi sisse tavapäraselt parooliga ja mine oma profiillile. 

2. Seejärel vajuta "konto sätted".

3. Vajuta nuppu „Lisa Smart-ID“.

  •     Sisesta isikukood ja kinnita PIN1-ga. (Isikukood salvestatakse taustal sinu kontoga seotult.)

4. Vali, kas soovid:

  • uuendada oma nime, perekonnanime ja sünnikuupäeva Smart-ID andmetega või
  • säilitada olemasolevad andmed.

5. Parool muutub mitte-kohustuslikuks.

6. Edaspidi saad sisse logida Smart-ID abil või parooliga (kui see on olemas).

B) Äpis:

1. Liigu Rimi äpis oma profiilile

2. Vali "Profiil ja seaded"

3. Vajuta "Ühenda Smart-ID"

  • Sisesta isikukood ja kinnita PIN1-ga. (Isikukood salvestatakse taustal sinu kontoga seotult.)

 

👉 KONTO LOOMISEL ON NÜÜD KAKS VÕIMALUST:

1. Smart-ID abil registreerimine

  • Lisa isikukood
  • Kinnita Smart-ID PIN1-ga
  • Lisa e-posti aadress
  • Kinnita e-posti aadress
  • Täida kohustuslikud väljad
  • ✅Konto loodud!

2. Parooliga registreerimine

  • Lisa e-posti aadress
  • Kinnita e-posti aadress
  • Täida kohustuslikud väljad
  • Loo parool
  • ✅Konto loodud!

👉 SISSELOGIMINE:

Sisselogimisel on Sul nüüd 3 valikut:

  1. Kasutades vaid parooli
  2. Kasutades vaid Smart-ID
  3. Kasutades parooli VÕI Smart-ID

KKK:

  • Kuidas registreerida Sinu Rimi kliendiprofiil Smart-ID abil? 
    • Uue profiili registreerimisel saad valida – kas registreerida see parooli või Smart-ID abil. Kui valid parooliga registreerimise, siis lood oma profiilile parooli, millega sisse logida. Kui valid Smart-ID abil registreerimise, siis ei pea parooli looma – pärast registreerimist saad lihtsalt Smart-ID abil sisse logida. 
  • Kas saan hiljem parooli lisada, kui registreerisin Smart-ID abil? 
    • Jah, saad minna oma profiilile ja lisada parooli. See võimaldab sul kasutada mõlemat sisselogimisviisi – parooli ja/või Smart-ID. 
  • Kuidas saan oma olemasolevasse profiili sisse logida Smart-ID abil? 
    • Smart-ID abil sisselogimise alustamiseks pead esmalt minema oma profiilile ja siduma profiili Smart-IDga. Selleks logi sisse veebilehel, e-poes või Rimi äpis ja seo oma profiilil Smart-ID, lisades isikukoodi ning järgides Smart-ID juhiseid (kinnita sidumine PIN1 abil). 
  • Minu Smart-ID nimi või sünniaeg ei ühti profiili andmetega 
    • Kui sinu profiili andmed (eesnimi, perekonnanimi ja sünniaeg) ei ühti Smart-ID andmetega, palutakse sul uuendada Rimi profiili andmeid vastavalt Smart-ID-le. See ei ole siiski kohustuslik. 
  • Kas saan jätkata sisselogimist parooliga? 
    • Jah, saad jätkata ka oma olemasoleva parooli kasutamist. 
  • Ma ei soovi kasutada Smart-ID-d, mis siis saab? 
    • Smart-ID kasutamine ei ole kohustuslik autentimisviis. Siis saab kasutada parooli. 
  • Mida Rimi teeb minu isikukoodiga? 
    • Rimi salvestab sinu isikukoodi ainult autentimise eesmärgil. Seda ei kasutata muudes protsessides kui  Sinu Rimi profiili autentimiseks. 
  • Kas saan lõpetada Smart-ID kasutamise sisselogimiseks? 
    • Jah, igal ajal saad minna oma Sinu Rimi profiilile ja eemaldada Smart-ID autentimisviisina. Selleks palutakse sul kasutada olemasolevat parooli (kui see on olemas) või lisada uus parool, et edaspidi Sinu Rimi profiili kasutada. 
  • Kas saan registreerida mitu profiili sama isikukoodiga? 
    • Ei, üks profiil – üks isikukood. 
  • Mis on Smart-ID? 
    • Lisainfo Smart-ID kohta: Smart-ID.com
  • Kas saan oma äriprofiili Smart-ID abil sisse logida? 
    • Ei, see võimalus on hetkel saadaval ainult erakasutajatele. 
  • Kuidas minu isikukood salvestatakse ja kaitstakse? 
    • Isikukood on peidetud töötajate ja klientide eest. Nähtav on ainult info, et see on kliendile lisatud. 
  • Kas saan Smart-ID abil konto luua või olemasoleva kontoga siduda kaupluse terminalides? 
    • Ei, aga see võimalus on saadaval teistes kanalites – veebilehel, Rimi äpis ja e-poe profiilil. 
  • Kas pean alla laadima Smart-ID mobiilirakenduse, et Rimi kontoga siduda? 
    • Jah, Smart-ID rakendus on vajalik konto loomise või sidumise kinnitamiseks Rimi profiiliga. 
  • Kas saan Rimi kauplustes Smart-ID abil vanust tuvastada? 
    • Ei, hetkel selleks Smart-ID lahendus veel Rimi kauplustes kasutada ei saa ja on vajalik isikut tõendav dokument.