Kliendiprogrammi Sinu Rimi tingimused
Kehtib alates 01.11.2018
Versioon: 12
Viimati uuendatud: 02.10.2024
Sisu
1.Mõisted
2.Üldsätted
3.Programmi hüved
4.Programmis osalemine
5.Poolte õigused ja kohustused
6.Lõppsätted
E-poe lisa
1.Mõisted
1.1.Rimi– Rimi Eesti Food AS, registreerimisnumber 10263574, juriidiline aadress: Põrguvälja tee 3, Pildiküla, Rae vald, 75301, Harjumaa, Eesti;SIA Rimi Latvia, registreerimisnumber 40003053029, juriidiline aadress: A. Deglava iela 161, Riga, LV-1021, Läti; UAB Rimi Lietuva, registreerimisnumber 123715317, juriidiline aadress: Spaudos g. 6-1, LT05132 Vilnius, Leedu.
1.2. Rimi e-pood – veebileht www.rimi.ee, www.rimi.lv, www.rimi.lt, mida klient kasutab tellimuste esitamiseks.
1.3.Programm– kliendiprogramm Sinu Rimi, mida Rimi oma klientidele pakub.
1.4.Tingimused– antud dokument. Tingimustes sätestatakse programmiga seotud õigused, kohustused ja muud sätted.
1.5.Osaleja– Rimi klient, kes osaleb programmis vastavalt kliendiprogrammi Sinu Rimi tingimustele.
1.6.Kaart– osalejatele väljastatud füüsiline või virtuaalne Sinu Rimi kaart, mis võimaldab programmis osaleda ja programmi pakutavaid hüvesid ning teenuseid kasutada.
1.7.Programmi veebileht– Rimi veebileht, mis on programmile pühendatud ja leitav internetiaadressidelt: Eesti: https://www.rimi.ee/sinu-rimi/miks-liituda-sinu-rimi-programmiga; Läti: www.rimi.lv/mans-rimi/mans-rimi-kartes-prieksrocibas; Leedu: https://www.rimi.lt/mano-rimi/mano-rimi-lojalumo-programa.
1.8.Rimi profiil– osaleja isiklik konto programmi veebilehel.
1.9.Terminal– elektrooniline seade, mis on olemas enamikus Rimi kauplustes ja asub tihtipeale sissepääsu kõrval.
1.10.Mobiilirakendus– tasuta mobiilirakendus, mis on loodud selleks, et pakkuda mugavamat ja lihtsamat ostukogemust. Rakendus on saadaval rakenduste pakkumise platvormidel, nagu App Store ja Google’i Play Store.
1.11.Partner– Rimi äripartner, kes teeb Rimiga programmi raames koostööd ja pakub osalejatele erinevaid hüvesid.
1.12.Privaatsuspoliitika– teave osaleja isikuandmete töötlemise kohta. Privaatsuspoliitika on saadaval programmi veebilehel ja terminalis.
1.13.E-poe lisa–tingimusi täiendav lisa, milles sätestatakse osalejale Rimi e-poe kauplemisteenuste osutamise üksikasjalikud tingimused ja poolte lisakohustused.
2.Üldsätted
2.1.Käesolevad tingimused moodustavad Rimi ja osaleja vahelise lepingu, mis hõlmab personaalseid pakkumisi, sh personaalseid soovitusi, ja muid hüvesid ning teenuseid, mida Rimi on kohustatud osalejale pakkuma ja mida osalejal on õigus saada vastavalt nendele tingimustele.
2.2.Need tingimused moodustavad lepingu, mis on eraldiseisev muudest tehingutest, mis võidakse Rimi ja osaleja vahel teha, sealhulgas tehingutest, mille alusel osaleja ostab Rimist kaupu.
2.3.Nendes tingimustes sätestatakse poolte peamised õigused ja kohustused ning muud asjakohased normid. Programmiga liitudes sõlmib osaleja Rimiga järgmistel tingimustel lepingu. Osalejale tutvustatakse enne programmiga liitumist tingimusi ja tal on enne osalejaks saamist vaba valik, kas nendega nõustuda või need tagasi lükata.
2.4.Kuigi tingimuste raames pakutakse osalejale mitmeid hüvesid, on peamiseks hüveks personaalsed pakkumised ja soovitused. Seega on sisuliselt käesolevate tingimuste peamine põhjendus, sisu ja aluseesmärk see, et Rimi saaks osalejale tema omadustest lähtuvalt personaalseid pakkumisi teha ja soovitusi anda. Tingimuste teatavad osad võivad kehtida ainult siis, kui osaleja otsustab kasutada teatud teenust, näiteks tellida kaupu Rimi e-poest
2.5.Tingimuste täitmiseks on Rimil vaja osaleja kohta teha profiilianalüüs ehk automaatselt osaleja isikuandmeid töödelda ja neid osaleja teatud isikuomaduste hindamiseks kasutada, tehes seda vastavalt tingimustele ja privaatsuspoliitikale.
2.6.Rimil on õigus tingimusi muuta või terve programm või osa sellest lõpetada. Rimi teavitab programmi muutusest või lõpetamisest teavitusena programmi veebilehel ja/või terminalis ja/või Rimi kauplustes ja/või mobiilirakenduses ja/või igale osalejale saadetud e-kirjas ning palub osalejal muudatustega tutvuda. Juhul kui muudetakse ainult e-poe lisa, teavitab Rimi ainult neid osalejaid, kes on Rimi e-poodi kasutanud ja kellele seega kehtivad otseselt e-poe lisa tingimused.
2.7.Privaatsuspoliitika moodustab nende tingimuste lahutamatu osa ja see esitatakse Rimi kliendile enne programmiga liitumist. Osaleja andmeid töödeldakse, et tagada tingimuste täitmine. Programmiga liitudes kinnitab osaleja, et ta on privaatsuspoliitikaga tutvunud.
2.8.Käesolevaga teavitab Rimi osalejat, et mõned tingimustes kasutatavad mõisted võivad erineda e-poe lisas esitatud määratlusest, isegi kui need on määratletud samamoodi. E-poe lisa ja käesolevate tingimuste puhul tuleb kõiki vastuolusid tõlgendada nende tingimuste konkreetse osa kontekstis, kus määratletud terminit kasutatakse.
3.Programmi hüved
Rimi pakub programmis osalejatele alljärgnevalt esitatud hüvesid.
3.1. Personaalsed pakkumised ja personaalsed soovitused
a) Mis need on
Personaalsed pakkumised ja personaalsed soovitused on programmi peamine hüve.
Personaalsed pakkumised ja soovitused on kohandatud pakkumised, mis on osalejale koostatud tema esitatud andmete ja nende andmete põhjal, mida Rimi tuletab osaleja ostukäitumise alusel (näiteks ostuajalugu, koht, kus kaarti on kasutatud jne).
Personaalsete pakkumistega pakutakse osalejale Rimi kauplustes müüdava kindla toote või toodete rühma allahindlust. Personaalsete soovituste raames tuletatakse osalejale meelde ja pakutakse teisi programmis osalejale võimaldatavaid eeliseid.
b)Kuidas see toimib
Personaalsete pakkumiste tegemise ja personaalsete soovituste andmise sageduse määrab Rimi ning see võib aeg-ajalt muutuda. Näiteks võivad personaalsed pakkumised muutuda iga teisipäev ja kehtida järgmise nädala esmaspäevani.
Osaleja saab hetke personaalseid pakkumisi ja personaalseid soovitusi vaadata Rimi profiililt.
Osaleja soovil võib osaleja saada teavet personaalsete pakkumiste ja personaalsete soovituste kohta e-kirja teel. Sellisel juhul peab osaleja väljendama oma soovi e-kirja teel pakkumisi saada Rimi kontol (jaotises „Suhtluskanalid ja eelistused”).
Personaalsete pakkumiste kasutamiseks peab osaleja iga nädal personaalsed pakkumised ühel järgnevatest viisidest aktiveerima:
i. registreerima oma kaardi ühes Rimi kaupluse terminalis;
ii. logima mobiilirakendusse;
iii. avama personaalsed pakkumised e-kirjas;
iv. logima Rimi profiilile või Rimi e-poodi.
3.2. Sinu Rimi raha
a)Mis see on
Sinu Rimi raha on allahindlus, mille osaleja kogub ostude tegemisega oma kaardile, juhul kui osaleja on vastava ostu puhul oma kaardi kassas registreerinud või sooritanud ostu Rimi e-poest registreeritud kliendina.
b) Kuidas osaleja Sinu Rimi raha koguda saab
Iga ostuga kogub osaleja Sinu Rimi rahaühikuid, mille arv on võrdne 1%-ga ostusummast. Ühe Sinu Rimi rahaühiku väärtus on võrdne 0,01 euroga (ühe eurosendiga).
Sinu Rimi raha saab koguda ainult ostudega, mille puhul ühe ostu kauba koguväärtus on vähemalt 0,50 eurot (viiskümmend eurosenti). Kui ostu väärtus on väiksem, siis ei saa osaleja selle ostu eest Sinu Rimi raha.
Osaleja võib Sinu Rimi raha koguda ka Partneritelt toodete, teenuste ostmise eest või mõnel teisel kokkulepitud viisil Partneri teenuseid kasutades, kui osaleja on ostu tehes Partneri esindajale oma Rimi kaardi esitanud või sisestanud kaardi numbri Partneri juures ostmise ajal selleks ettenähtud kohta või on täitnud teisi identifitseerimise nõudeid (vastava partneri pakkumise kirjelduses). Sel viisil kogutava Sinu Rimi raha summa on ära toodud Rimi profiilil, terminalis ja teistes kanalites.
Osaleja ei saa Sinu Rimi raha Rimi kauplustes pakutavate Rimi kinkekaartide, alkohoolsete jookide, tubakatoodete, meditsiinitoodete, püsikliendi kampaaniatoodete (kleebised ja kleebisekampaania tooted), ostukottide, ega kolmandate osapoolte teenuste (näiteks sündmuste piletite, ettemaksekaartide, loteriipiletite, ajakirjade, ajalehtede, taara jt) ostmise eest.
Osaleja võib kogutud Sinu Rimi raha summa kohta teavet saada ostutšekilt, iseteeninduskassa ekraanilt makse tegemisel, Rimi e-poe arvelt, Rimi profiililt ja mobiilirakendusest.
c) Kuidas osaleja Sinu Rimi raha kasutada saab
Osaleja saab Sinu Rimi raha kasutada Rimi kauplustes või Rimi e-poes ostude eest maksmiseks. Sinu Rimi raha saab kasutada selleks, et katta ostu väärtus kaardil oleva Sinu Rimi raha väärtusega võrdses ulatuses, kuid sellele kehtivad allpool kirjeldatud piirangud.
Olenemata sellest, kui suur on osaleja kaardil olev Sinu Rimi raha summa, ei saa osaleja katta rohkem kui 99% ostusummast. Sinu Rimi raha kasutamiseks peab osaleja enne makse tegemist teavitama Rimi kassapidajat või valima iseteeninduskassas makset tehes selle valiku või märkima Rimi e-poe tellimuse eest tasumisel kasutatava Sinu Rimi raha summa.
Osaleja saab Sinu Rimi raha kasutada heategevuseks, annetades selle Rimi profiilil seal loetletud heategevustele. Osaleja annetuseks valitud Sinu Rimi raha summa kustutatakse osaleja profiililt ja annetatakse Rimi poolt reaalses rahas heategevuseks iga kuu viimasel päeval kell 23.59. Osaleja saab igal ajal enne annetuse summa profiililt kustutamist seadistusi ja annetatavat summat muuta.
Osaleja ei saa kasutada Sinu Rimi raha Rimi kauplustes pakutavate Rimi kinkekaartide, alkohoolsete jookide, tubakatoodete, meditsiinitoodete, püsikliendi kampaaniatoodete (kleebised ja kleebisekampaania tooted), ostukottide ega kolmandate osapoolte teenuste (näiteks sündmuste piletite, ettemaksekaartide, loteriipiletite, ajakirjade, ajalehtede, taara jt) ostmisel.
Sinu Rimi raha kehtib üks (1) aasta alates selle kaardile laekumise kuupäevast. Sinu Rimi raha maksevahendina kasutades kulutatakse esmalt esimesena laekunud Sinu Rimi raha.
d) Teistes riikides kogutud Sinu Rimi raha
Osaleja saab kaarti kasutada mitte ainult selles riigis, kus see välja anti, vaid ka teistes Balti riikides, ning koguda nendes riikides tehtud ostudelt Sinu Rimi raha. Kuid Sinu Rimi raha saab kasutada ainult selles riigis, kus see koguti, nt Leedus tehtud ostude eest kogutud Sinu Rimi raha saab kasutada ainult Leedus.
3.3.Sinu Rimi grupikonto
a)Mõiste
Osaleja võib Rimi profiili kaudu teistest osalejatest grupi luua, kui need osalejad nõustuvad grupi liikmed olema (Sinu Rimi grupikonto).
b)Kuidas see toimib
Sinu Rimi grupikonto liikmed saavad üheskoos programmi pakutavaid hüvesid kasutada. See tähendab, et Sinu Rimi grupikonto liikmed koguvad ühiselt Sinu Rimi raha, digikleebiseid ja saavad ühiselt personaalseid pakkumisi kasutada. Iga Sinu Rimi grupikonto liige saab kasutada kogu Sinu Rimi raha ja digikleebiseid, mis on vastava Sinu Rimi grupi poolt kogutud.
Kui Sinu Rimi grupikontoga liitub uus osaleja, lisatakse osaleja kogutud Sinu Rimi raha ja digikleebised teiste Sinu Rimi grupikonto liikmete omadele.
Sinu Rimi grupikontosse saab kuuluda kuni viis (5) liiget (sealhulgas administraator). Osaleja saab olla ainult ühe Sinu Rimi grupikonto liige.
c) Sinu Rimi grupikonto loomine
Sinu Rimi grupikonto saab luua programmi veebilehel või Rimi profiilil toodud samme järgides. Sinu Rimi grupikonto loonud osaleja on vastava Sinu Rimi grupikonto administraator. Ainult administraator saab teisi osalejaid vastava Sinu Rimi grupikontoga liituma kutsuda. Administraatori kohustus on enne isikute liikmelisuse kinnitamist kontrollida, et iga Sinu Rimi grupikonto liige nõustus liikmeks olemisega.
d)Sinu Rimi grupikonto lõpetamine
Olemasolevate Sinu Rimi grupikonto liikmete liikmelisuse saab lõpetada ainult administraator. Kui liige soovib Sinu Rimi grupikontost lahkuda, peaks ta paluma administraatoril end vastavast grupist eemaldada või võtma ühendust klienditoega.
Kui Sinu Rimi grupikonto kustutatakse, jagatakse kogutud Sinu Rimi raha Sinu Rimi grupikonto liikmete vahel võrdselt ära.
3.4.Sünnipäeva- ja nimepäevapakkumised
a)Mõiste
Oma sünnipäeva ja nimepäeva puhul saab osaleja Rimi kauplustes eriallahindlust. Nimepäeva erisoodustus kehtib ainult Lätis registreeritud osalejatele.
b)Kuidas see toimib
Osaleja saab oma sünni- ja nimepäeval ja teatud aja jooksul enne ja pärast oma sünni- ja nimepäeva teatud kaupu allahindlusega osta.
Allahinnatud toodete nimekiri, allahindluse suurus ja allahindluse kestvus päevades on esitatud programmi veebilehel ning see võib aeg-ajalt muutuda.
3.5.Partnerite pakkumised
Partnerite ja Rimi vahelise koostöö raames võivad partnerid osalejatele eripakkumisi teha. Partnerite nimekiri võib aeg-ajalt muutuda. Teave partnerite ja nende pakkumiste kohta on saadaval Rimi profiilil, terminalis, mobiilirakenduses ja teistes kanalites.
3.6.Erinevad mängud ja loosimised
Aeg-ajalt korraldab Rimi osalejate jaoks erinevaid mänge ja loosimisi. Teave hetkel toimuvate mängude ja loosimiste kohta on saadaval Rimi veebilehel.
3.7.Kaardikasutuse statistika ülevaade
Osaleja näeb teavet kaardikasutuse kohta Rimi profiilil. Osaleja näeb ühe (1) aasta ajalugu kuupäevade ja aegadega: kui palju raha kulutati Rimi ja selle partnerite juures (partnerite puhul ainult tehingud, kus esitati Rimi kaart või kaardi number); kaupluse nimi ja asukoht, kus kaarti tehingute jaoks kasutati; kogutud summa ja kulutatud Sinu Rimi raha.
3.8. Digikleebised
a)Mõiste
Digikleebis on elektrooniline kleebis, mis antakse osalejale Rimi kauplustes teatud kampaaniaperioodi jooksul ostmise eest, kui osaleja kasutab vastava ostu tegemiseks kaarti.
b)Kuidas see toimib
Aeg-ajalt korraldab Rimi kampaania, mille ajal saab osaleja digikleebiseid, kasutades kaarti kampaania tingimustele vastavas korras. Kleebised kantakse virtuaalselt osaleja kaardile tšekil oleva lõppsumma alusel pärast kõigi allahindluste rakendamist. Kui kogutud on teatav arv digikleebiseid, saab osaleja õiguse teatud kampaaniatoodet allahindlusega osta.
Näiteks võidakse kampaaniareeglitega ette näha, et osalejal on õigus saada üks (1) digikleebis, kui ostu kogusumma on suurem kui viis (5) eurot. Kui ostusumma on kümme (10) eurot, on osalejal õigus saada kaks (2) digikleebist.
Osaleja näeb kogunenud digikleebiste arvu Rimi profiilil.
Teave selliste kampaaniate ja nende tingimuste ning kauba kohta, mida saab allahindlusega osta, kui kogutakse nõutud arv digikleebiseid, allahindluse suurus ja muu teave on saadaval Rimi kauplustes, mobiilirakenduses ja Rimi veebilehel (Eesti: https://www.rimi.ee/kampaaniad Läti: www.rimi.lv/mans-rimi/mans-rimi-kartes-prieksrocibas; Leedu: https://www.rimi.lt/lipduku-akcija).
3.9.Teabe saamine
Osaleja saab avaldada oma soovi saada Rimilt teavet pakkumiste, kampaaniate, loosimiste, personaalsete pakkumiste, soovituste, kaupluse avamise soodustuste ja muu asjakohase info kohta eri kanalite kaudu (nt SMS, e-kiri, teavitused jne). Osaleja saab soovi avaldada kaardi registreerimisel või hiljem Rimi profiilil.
Kui osaleja ei soovi enam teateid ja pakkumisi saada, võib ta muuta Rimi profiilil teavitusseadeid, avades Rimi profiilil seaded ja klõpsates teatiste tüübil, mida ta soovib muuta. Rimi konto seadetele pääseb ligi järgmise lingi kaudu https://sso.onrimi.net
Lisaks sellele võib osaleja esitada Rimile või meie andmekaitsevolinikule kirjaliku taotluse e-posti aadressile RimiDPO@rimibaltic.com.
3.10.Iseteeninduskassa
Osalejal on võimalus Rimi kauplustes sisseoste tehes kasutada iseskaneerimise lahendust – st kasutada käsiskannerit või mobiilirakendust esemete samaaegseks skaneerimiseks ja pakkimiseks ning maksta esemete eest kassas ilma neid lahti pakkimata. Iseskaneerimise lahenduse kasutamiseks kehtivad eraldi tingimused, mis osalejale esitatakse enne teenuse esmakordset kasutamist.
3.11.Rimi e-pood
Osaleja alates 14. eluaastast saab kasutada Rimi e-poodi koos osaleja Rimi profiiliga. Rimi e-poe kasutamisel kehtib käesolevate tingimuste e-poe lisa. Rimi e-poe kasutamine tähendab ka seda, et töödeldakse täiendavaid isikuandmeid veebipõhiste kauplemisteenuste osutamiseks privaatsuspoliitikas nimetatud üksikasjalikel eesmärkidel. Kui osaleja otsustab mitte kasutada Rimi e-poe teenuseid ja lihtsalt osaleda programmis ning kasutada muid hüvesid, ei töödelda isikuandmeid Rimi e-poe eesmärkidel.
3.12.Digitaalsed ostutšekid
Osalejad saavad kasutada digitaalset ostutšekki, nõustudes digitaalsete ostutšekkide saamisega Rimi profiilil. Osaleja võib vaadata digitaalset ostutšekki Rimi profiilil, saada see e-posti teel või hiljem sellest funktsioonist keelduda. Selle funktsionaalsusega nõustumine tähendab, et pabertšekki kaupluses ei prindita. Digitaalne ostutšekk on Rimi profiilil saadaval kaks (2) aastat.
3.13.Muud hüved
Osalejal on võimalus kasutada programmi muid hüvesid, mis võivad aeg-ajalt saadaval olla. Teave lisahüvede kohta on saadaval Rimi kauplustes ja/või programmi veebilehel ja/või terminalis ja/või mobiilirakenduses ja/või uudiskirjades.
3.14.Riigipõhised pakkumised
Osalejad saavad kasutada mitmeid muid hüvesid ja pakkumisi, mis on riigipõhised ning mida saab kasutada ainult selles riigis, kus osaleja registreerus. Riigispetsiifilisi hüvesid saab vaadata siit:
Eestis: https://www.rimi.ee/sinu-rimi/miks-liituda-sinu-rimi-programmiga,
Lätis: https://www.rimi.lv/mans-rimi/mans-rimi-kartes-prieksrocibas,
Leedus: https://www.rimi.lt/mano-rimi/mano-rimi-lojalumo-programa.
4.Programmis osalemine
4.1.Registreerimine
Programmis saab osaleda ainult füüsiline isik, kes on vähemalt 14-aastane.
Programmis osalemiseks peab osaleja esmalt mistahes Rimi kauplusest endale kaardi ostma. Kaardi hind võib aeg-ajalt muutuda. Teise võimalusena saab osaleja registreerida tasuta virtuaalse kaardi programmi veebilehel või mobiilirakenduse kaudu, luues Rimi profiili. Sel juhul saab osaleja oma (digitaalse)kaardi numbri Rimist ja osaleja saab kasutada kaarti mobiilirakenduse abil.
Pärast kaardi ostmist peab osaleja selle registreerima, et saada osa kõigist siin tingimustes kirjeldatud hüvedest.
Kaardi saab registreerida terminalis ja programmi veebilehel ja mobiilirakenduses Kaardi registreerimisega loob osaleja endale Rimi profiili. Kui osalejal on kaardi registreerimise kohta küsimusi, saab osaleja neid küsida Rimi kauplustes Rimi töötajate käest või võtta ühendust klienditoega.
Kaardi registreerimiseks tuleb täita registreerimisankeedi kõik kohustuslikud väljad, mis on märgitud tärniga („*“). Teave peab olema õige. Kui osaleja ei täida kohustuslikke välju, kaarti ei registreerita. Kui osaleja ei täida valikulisi välju, saab kaardi siiski registreerida.
Kui kaardi registreerimine õnnestub, teavitatakse osalejat sellest registreerimisprotsessi lõpus eriteavitusega. Registreerimise kinnituseks saab osaleja e-kirja, mis sisaldab kinnituskoodi, mida osaleja peab e-posti aadressi kinnitamiseks kasutama. Registreerimist ei saa lõpule viia ilma Rimi profiili jaoks kasutatud e-posti kinnitamiseta. Kui kaart registreeritakse terminalis, pakutakse e-posti aadressiga kinnitamise asemel võimalust kasutada kinnitamiseks telefoninumbrit. Kui osaleja valib terminalis e-posti asemel telefoninumbriga kinnitamise meetodi, küsitakse ikkagi e-posti aadressi ja selle kinnitust, kui osaleja proovib oma Rimi profiilile juurde pääseda.
Kogu asjakohane teave osaleja isikuandmete töötlemise kohta kaardi registreerimise ja programmis osalemise raames on leitav privaatsuspoliitika jaotisest.
Alles pärast eespool toodud protsessile vastavat kaardi õnnestunud registreerimist saab osaleja täielikult kasutada kõiki programmi hüvesid, mida on käesolevates tingimustes kirjeldatud.
Kui osaleja kasutab registreerimata kaarti, saab ta siiski Sinu Rimi raha koguda, nagu on kirjeldatud eespool punkti 3.2 alapunktis b. Kuid ta ei saa seda ega muid tingimustes kirjeldatud hüvesid kasutada.
Osalejal võib olla ainult üks aktiivne kaart.
4.2.Registreerides esitatud andmete muutmine
Osaleja võib kaardi registreerimisprotsessi käigus esitatud andmeid ise muuta. Seda saab teha terminalis, Rimi profiilil, mobiilirakenduses või klienditoega ühendust võttes.
Osaleja ei saa ise muuta nime, sünnikuupäeva ega sugu ilma klienditoe poole pöördumata. Nende andmete muutmiseks peab osaleja pöörduma klienditoe poole.
4.3.Terminal
Kõik osalejad saavad terminali kasutada selleks, et kaarti registreerida või asendada, vaadata oma personaalseid pakkumisi, soovitusi, partnerite pakkumisi ja muid hüvesid. Samuti saab näha kogutud Sinu Rimi raha kontojääki, igakuiseid allahindlusi, digikleebiste hulka, annetada Sinu Rimi raha ja teha palju muud.
Osaleja saab terminali kasutada kaardi magnetriba kasutades või oma mobiiltelefoniga QR-koodi skannimise abil, kui tema telefoni on alla laetud mobiilirakendus.
Osaleja saab terminalis lisateavet (nt õigeid profiiliandmeid) vaadata, kui läbib turvakontrolli (nt sünnikuupäeva sisestamine).
Osaleja võib terminali kaudu saada ka Rimi kuponge ja allahindlusi. Need pakkumised võivad aeg-ajalt muutuda. Pakkumiste kirjeldusi ja nende kasutamise juhiseid näeb terminalist.
4.4. Rimi profiil
Kaardi registreerimisel loob osaleja oma Rimi profiili, mis koos või eraldi registreeritud kaardiga kehtib kasutamiseks Lätis, Eestis ja Leedus. Kõik osalejad saavad kasutada Rimi profiili selleks, et saada teavet personaalsete pakkumiste, soovituste ja muude hüvede ning digikleebiste hulga kohta. Samuti saab näha kogutud Sinu Rimi raha kontojääki, kasutada Rimi e-poodi ja teha palju muud, sh profiiliteavet värskendada ja vajaduse korral eelistusi muuta.
Rimi profiilile pääseb juurde programmi veebilehe, terminali ja mobiilirakenduse kaudu.
Osaleja saab kasutada Rimi profiili selleks, et Rimi e-poodi veebiprofiili andmetega sisse logida ja vajaduse korral edastada nõutud täiendavat teavet.
4.5. Mobiilirakendus
Kui osalejal on loodud profiil, saab ta programmi funktsioonidele ja hüvedele ligi ka mobiilirakenduse kaudu.
Mobiilirakendus on loodud igapäevaelu lihtsamaks muutmiseks, pakkudes Rimi kauplustes paremat kasutajakogemust ja ka inspiratsiooni ning muutes ostude planeerimise lihtsamaks.
Mobiilirakendus võimaldab osalejal vaadata asjakohaseid pakkumisi ja allahindlusi, leida teavet Rimi kaupluste kohta, retsepte, samuti muuta Rimi profiilil isiklikke andmeid, suhtlemiseelistusi jne.
Mobiilirakendus täieneb veelgi. Seda arendatakse pidevalt. Seega parandatakse kasutajakogemust ja luuakse uusi funktsioone, samas kui kõige vähem populaarsed funktsioonid võidakse eemaldada.
4.6.Klienditugi
Küsimuste korral pakub Rimi võimalust võtta ühendust klienditoega:
1. helistades klienditoe numbril;
2. saates e-kirja ametlikule e-posti aadressile;
3. võttes Rimiga ühendust posti teel;
4. võttes Rimiga ühendust sotsiaalmeedias või muudel platvormidel;
5. saates tagasisidet mobiilirakenduses või muudelt platvormidelt.
Osaleja võib klienditoe poole pöörduda kõigi Rimiga seotud küsimuste tekkides. Näiteks võib klienditugi aidata kaarti registreerida või asendada, lahendada personaalsete pakkumiste probleeme jne. Kui osaleja soovib Rimiga ühendust võtta, võtke ühendust osaleja riigis asuva Rimi ettevõttega.
Kontaktandmete täielik loetelu kõigis riikides:
Rimi Eesti Food AS:
Telefoninumber: +372 6056 333
E-posti aadress: klienditugi@rimibaltic.com
Aadress: Põrguvälja tee 3, Pildiküla, Rae vald, 75301, Harju maakond, Eesti
SIA Rimi Latvia:
Telefoninumber: +371 8000 0180
E-posti aadress: info.lv@rimibaltic.com
Aadress: A. Deglava iela 161, Riga, LV-1021, Läti
UAB Rimi Lietuva:
Telefoninumber: 88 002 9000
E-posti aadress: info.lt@rimibaltic.com
Aadress: Spaudos g. 6-1, LT05132 Vilnius, Leedu.
4.7. Kaardi kaotus või kahjustamine
Kui osaleja on oma kaardi kaotanud, tuleks tal kohe klienditoega ühendust võtta.
Pärast teavitamist blokeeritakse kaotatud kaart ajutiselt.
Selle tarbeks võrdlevad klienditoe töötajad osaleja isikut saadaolevate osaleja andmetega.
Kui kaart on ajutiselt blokeeritud, tuleb osalejal osta uus kaart või asendada vana kaart, nagu on kirjeldatud punktis 4.8. Asendamise käigus kantakse kõik vana kaardiga seotud teave, hüved ja Sinu Rimi raha üle uuele kaardile.
Kui osaleja ei teavita kliendituge kaardi kaotusest, ei vastuta Rimi selle kasutamise eest, sealhulgas kogutud Sinu Rimi raha kasutamise eest kuni osaleja teavitab Rimit selle kaotusest.
Kui kaart on kahjustatud või osaleja tahab lihtsalt vana kaardi uuega asendada, peab osaleja läbima kaardi asendamise protseduuri, mida on kirjeldatud punktis 4.8. Kui kaardil on nähtavad kulumise märgid ja mingeid väliseid kahjustusi ei saa tuvastada, on osalejal võimalik uus kaart tasuta saada.
Kaardi ajutine blokeerimine tähendab, et kaardi programmi raames kasutamine on peatatud kuni edasiste sammude astumiseni. Sellisel juhul saab osaleja ajutiselt blokeeritud kaardiga seotud hüved ja andmed uuele kaardile üle kanda.
4.8. Kaardi asendamine
Osaleja saab soovi korral kaardi uuega asendada. Sellisel juhul peab osaleja ostma uue kaardi ning kõigi eespool kirjeldatud hüvede saamiseks selle registreerima või looma virtuaalse profiili programmi veebilehel või mobiilirakenduses.
Pärast registreerimisprotsessi käigus kogu vajaliku teabe esitamist tuvastab programm osaleja olemasoleva kasutajana ja osalejalt küsitakse, kas osaleja tahab olemasolevat kaarti asendada. Osaleja peab esitama sama teabe, mis osaleja eelmise kaardi registreerimise protsessi ajal esitas.
Pärast osaleja tuvastamist saadetakse osaleja mobiiltelefonile koodi sisaldav SMS ja osalejal palutakse registreerimisprotsessi käigus see kood sisestada. Kinnituskood kehtib 24 tundi. Kui osaleja ei sisesta saadud kinnituskoodi 24 tunni jooksul, peab osaleja registreerimisprotsessi uuesti alustama.
Pärast koodi korrektset sisestamist asendatakse osaleja kaart ja kogu vana kaardiga seotud teave kantakse üle osaleja uuele kaardile.
Pärast kaardi asendamist ei saa vana kaarti uuendada.
4.9.Programmis osalemise lõpetamine
Osaleja saab programmis osalemise lõpetada järgmistel viisidel:
1. saates klienditoele vabas vormis kirjutatud avalduse või helistades neile. Kui klienditugi on osaleja isiku kinnitanud, blokeeritakse osaleja kaart lõplikult ja kõik osalejaga seotud andmed kustutatakse või muudetakse mitteidentifitseeritavaks;
2. kaarti ühe (1) järjestikuse kalendriaasta jooksul oste tehes mitte kasutades või pole profiilile sisse logitud. Sellisel juhul blokeeritakse kaart automaatselt ja kõik osalejaga seotud andmed kustutatakse või muudetakse mitteidentifitseeritavaks. See toimub pärast seda, kui kõik kogutud Sinu Rimi raha ja digikleebised, mis kaardil olid, on aegunud.
Osaleja peab blokeeritud kaardi ise hävitama.
Kaardi lõplik blokeerimine tähendab, et kõik osalejaga seotud hüved ja andmed muudetakse mitteidentifitseeritavaks või kustutatakse pöördumatult programmist ja neile juurdepääs peatatakse.
5.Poolte õigused ja kohustused
Lisaks käesolevates tingimustes mujal toodud õigustele ja kohustustele on pooltel alljärgnevalt väljatoodud õigused ja kohustused.
5.1.Rimi:
i. tagab programmi toimimise, nagu on tingimustes kirjeldatud;
ii. pakub osalejatele tingimustele vastavalt hüvesid;
iii. võib tingimusi ühepoolselt muuta;
iv. järgib tingimuste raames tegutsedes kõiki kehtivaid seadusi ja eeskirju;
v. võib osaleja programmist välja arvata, kui osaleja rikub neid tingimusi.
5.2. Osaleja:
i. annab ainult korrektset ja täpset teavet ning uuendab teavet kohe, kui see muutub, ja parandab mistahes ebatäpsused;
ii. ei luba teistel isikutel kasutada kaarti ja/või Rimi profiili;
iii. järgib antud tingimuste raames pakutavate mis tahes kanalite, esemete ja õiguste kasutamisel seadusi ja ei riku teiste isikute ja ettevõtete õigusi;
iv. hoiab kaarti ja kaitseb seda kõrge temperatuuri, elektromagnetiliste mõjutuste ja mehhaaniliste kahjustuste eest. Kaarti tuleb hoida turvalises kohas, eemal mobiilseadmest, võtmetest, välgumihklitest ja sarnastest esemetest;
v. võtab kohe klienditoega ühendust, kui osaleja on oma kaardi kaotanud;
vi. hävitab pärast oma programmis osalemise lõpetamist blokeeritud kaardi;
vii. kui osaleja on Sinu Rimi grupikonto administraator, tagab osaleja, et iga Sinu Rimi grupikonto liige on selle grupikonto liikmeks olemisega nõustunud;
viii. tegutseb alati heas usus;
ix. ei väärkasuta programmi raames pakutavaid hüvesid.
6.Lõppsätted
Neid tingimusi reguleeritakse ja tõlgendatakse vastavalt selle riigi seadustele, kust osalejale teenuseid osutatakse.
Kõik nendest tingimustest või programmist tulenevad vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel lahendatakse vaidlused kohtus selle jurisdiktsiooni õigusaktides kehtestatud korras, kus on asutatud vaidlusse kaasatud Rimi ettevõte.
Kui kohus või muu vastava pädevusega asutus leiab, et nende tingimuste mis tahes säte on täielikult või osaliselt kehtetu või jõustamatu, jäävad tingimuste teised osad jõustatavateks ja siduvateks.
E-poe lisa
1.Mõisted
1.1.Rimi– Rimi Eesti Food AS, registreerimisnumber 10263574, juriidiline aadress: Põrguvälja tee 3, Pildiküla, Rae vald, 75301, Harjumaa, Eesti;SIA Rimi Latvia, registreerimisnumber 40003053029, juriidiline aadress: A. Deglava iela 161, Riga, LV-1021, Läti; UAB Rimi Lietuva, registreerimisnumber 123715317, juriidiline aadress: Spaudos g. 6-1, LT05132 Vilnius, Leedu.
1.2. Rimi e-pood – veebileht www.rimi.ee, www.rimi.lv, www.rimi.lt, mida klient kasutab tellimuste esitamiseks.
1.3.Programm– kliendiprogramm Sinu Rimi, mida Rimi oma klientidele pakub.
1.4. Osaleja – Rimi klient, kes osaleb programmis vastavalt kliendiprogrammi Sinu Rimi tingimustele.
1.5. Klient
1.5.1.Osaleja või muu füüsiline isik, kes tellib Rimist kaupu, on vähemalt 14-aastane ja on teovõimeline astumaks lepingulistesse suhetesse Rimiga,
1.5.2.juriidiline isik, kes tellib Rimist kaupu.
1.6.Rimi profiil– osaleja isiklik konto programmi veebilehel.
1.7.Programmi veebileht– Rimi veebileht, mis on programmile pühendatud ja leitav internetiaadressilt Eesti: https://www.rimi.ee/sinu-rimi/miks-liituda-sinu-rimi-programmiga; Läti: www.rimi.lv/mans-rimi/mans-rimi-kartes-prieksrocibas ; Leedu: https://www.rimi.lt/mano-rimi/mano-rimi-lojalumo-programa.
1.8. Rimi soovitusprogramm – programm, kus Rimi e-poe kasutajad saavad teenida preemiakuponge või teisi hüvesid, kutsudes inimesi tellima Rimi e-poest. Hüved leiab e-poe lehelt
EE: https://www.rimi.ee/epood/ee/Konto/rimi-soovitusprogramm
LV: https://www.rimi.lv/e-veikals/lv/mans-konts/atved-draugu
LT: https://www.rimi.lt/e-parduotuve/lt/paskyra/pakviesk-drauga
1.9. Kohaletoimetamine ehk “Telli koju” tarne – kliendi tellitud kauba kohaletoimetamine teeninduspiirkonnas asuvale ja kliendi tellimuses täpsustatud aadressile;
1.10.Kättesaamine ehk “Telli kauplusesse”– kliendi tellitud kauba kättesaamine kaupluse väljastuspunktist või Rimi Drive’i väljastuspunktist vastavalt tellimuses märgitule mis on täpsustatud tellimuse üksikasjades ja/või käesolevas e-poe lisas.
1.11. Teeninduspiirkond – Rimi kindlaksmääratud territoorium, kus Rimi saab kliendi antud aadressi alusel kaupa kohale toimetada. Kehtiva teeninduspiirkonna leiate siit: Eesti: https://www.rimi.ee/epood/ee/tarneviisid; Läti: https://www.rimi.lv/e-veikals/lv/piegades-sanemsanas-veidi ; Leedu: https://www.rimi.lt/e-parduotuve/lt/pristatymo-budai.
1.12.E-poe lisa– kliendiprogrammi Sinu Rimi ning Rimi ja kliendi ja/või osaleja vahelise sidevahendi abil sõlmitud lepingu lahutamatu osa, mida rakendatakse Rimi e-poe suhtes Rimi profiiliga või ilma.
2.Üldsätted
2.1.See e-poe lisa on sidevahendi abil sõlmitud lepingu lahutamatu osa, mille pooled sõlmivad, kui klient tellib Rimi e-poest. E-poe lisas esitatud kohustused tuleb täita. E-poe lisa rikkumist võib käsitleda sidevahendi abil sõlmitud lepingu lõpetamise alusena. Leping kehtib tähtajatult.
2.2.Tellimuse vormistamisega kinnitab osaleja, et on e-poe lisa läbi lugenud, mõistab selle sisu ja nõustub sellega. Kliendil ei ole lubatud Rimi e-poest tellimusi esitada, kui ta ei ole e-poe lisa läbi lugenud ja sellega nõustunud.
2.3.Kõik sellega seotud õigused Rimi e-poele kuuluvad Rimile, kes pakub ja müüb klientidele majandustegevuse käigus kaupu vastavalt käesolevale e-poe lisale.
2.4.E-poe lisa kehtib eri liiki klientidele, samuti osalejatele, nagu on määratletud kliendiprogrammi Sinu Rimi tingimustes.
3.Registreerimine
3.1.Klient võib kasutada Rimi e-poe teenuseid ja esitada tellimuse:
3.1.1.registreeritud kliendina:
i. kasutades olemasolevat Rimi profiili või luues Rimi profiili. Rimi profiili loomisega saab kliendist osaleja ja ta saab osa kõigist programmi hüvedest;
3.1.2.külalisena:
i. esitades tellimuse täitmiseks vajalikud isikuandmed, ilma Rimi profiili loomata.
3.1.3.registreeritud juriidilisest isikust kasutajana:
i. luues äriprofiili. Juriidilise isiku profiili kasutajatel on õigus saada programmis klientidele mõeldud allahindluseid, kuid mitte muid programmi pakutavaid hüvesid (nt Sinu Rimi raha, digikleebised jne).
3.2.Klient vastutab tõese ja täpse teabe esitamise eest ning teabe õigeaegse uuendamise eest. Pärast registreerimist võtab klient endale täieliku vastutuse profiili ning selle aktiveerimise eest kaupluses, samuti selle eest, et ei avalda salasõna kolmandatele isikutele. Klient vastutab täielikult kõigi tema profiili kaudu tehtud toimingute eest, välja arvatud juhul, kui on tõendatud, et mõni teine isik on Rimi profiili kasutanud mitte kliendi süül või see juhtus Rimi süül. Kui Rimi profiili kasutab mõni teine isik, loeb Rimi, et seda kasutab klient. Kui klient kaotab Rimi profiili sisselogimisandmed, peab ta Rimile sellest teatama, helistades Rimi e-poes saadaoleval telefoninumbril või kirjutades sellest Rimi e-poes saadaolevale e-posti aadressile.
3.3.Teatised tellimuse täitmise ja profiili registreerimise kohta (näiteks tellimuse kinnitus, profiili registreerimise kinnitus, arve, tellimuse tühistamine) saadetakse kliendile ka siis, kui klient on valinud teatiste ja pakkumiste mittesaamise, sest need teatised on vajalikud tellimuste täitmiseks ja kliendi teavitamiseks tellimuse olekust.
3.4.Klient vastutab tellimuste esitamiseks õige sisselogimisviisi valimise eest (olenemata sellest, kas klient teeb seda registreeritud kliendina/külalisena/registreeritud juriidilise isiku profiili kasutajana) ja selle õigsuse eest. Pärast tellimuse esitamist ei saa tellimuses kliendi andmeid ega koostatud arvet muuta.
4.Hind, maksed ja kohaletoimetamiskulud
4.1.Kaupade hinnad Rimi e-poes on eurodes. Kõik kuvatud hinnad sisaldavad mis tahes liiki käibemaksu või muid makse. Kaupu müüakse hinnaga, mis kehtib tellimuse vormistamise ajal. Vastavalt e-poe lisas toodule võib lõplik kohaletoimetamise koguhind sisaldada muid lisatasusid, mis kajastuvad tellimuse vormistamise ajal Sõltuvalt kliendi kasutatavast pangast võivad kehtida panga teenustasud.
4.2..Kohaletoimetamise teenusele kohalduvad kohaletoimetamistasud. Kohaletoimetamistasu võib olla nii fikseeritud kui ka sõltuda kliendi tellitud kauba väärtusest ja/või kohaletoimetamise tingimustest. Kui kliendi ostukorvi väärtus saavutab teatud taseme, on kliendil õigus tasuta kohaletoimetamisele. Teavet kohaletoimetamistasude, tasuta kohaletoimetamise minimaalse väärtuse, „Kojuveoteenuse paketi“ (punkt 4.4), minimaalse väärtuse (punkt 4.5) jne kohta leiate siit: Eesti – https://www.rimi.ee/epood/ee/e-poe-teenuste-hinnakiri , Läti – https://www.rimi.lv/e-veikals/lv/piegades-sanemsanas-veidi , Leedu – https://www.rimi.lt/e-parduotuve/lt/duk . Rimil on õigus määrata ühepoolselt ja oma äranägemisel siin sätestatud tasusid. Tasud kohaldatakse tellimuse vormistamise ajal ja klient näeb tellimuse täpset kohaletoimetamise hinda kohaletoimetamise aja valimisel.
4.3.Klient võib kauba kiireks kättesaamiseks valida Ekspress tellimuse või tarne. Kui on valitud Ekspress tellimus või tarne võidakse kliendilt võtta kiirteenuse eest tasu, sõltumata tellimuse arve summast.
4.4.Registreeritud kasutaja (ei ole saadaval külaliskasutajale) võib osta „Kojuveoteenuse paketi“, mis võimaldab teatud kindla tasu eest kliendil saada tasuta kohaletoimetamist tellimustele, mis ületavad minimaalse väärtuse kindla perioodi jooksul (kaasa arvatud paketi ostmise päev). „Kojuveoteenuse paketi“ saab lisada ostukorvi Rimi e-poe ostu vormistamise sektsioonis. Seda tasu ei tagastata, kui klient on saanud vähemalt ühe (1) tasuta tellimuse kohaletoimetamise või kui „Kojuveoteenuse paketiga“ tellimus on aktiivne. Klient võib taotleda „Kojuveoteenuse paketi“ tasu tagasimaksmist, kui tagasimakse taotlemise ajal ei kehti ükski siin nimetatud piirangutest. Tagasimakse taotlemiseks tuleb võtta ühendust klienditoega. Klient saab vaadata „Kojuveoteenuse paketi“ kehtivusaega selle ostmise ajal ja pärast teenuse ostmist kliendi profiilist. „Kojuveoteenuse pakett“ ei laiene Ekspress tarnetele.
4.5.Rimi jätab endale õiguse kehtestada kohaletoimetamise või kättesaamisega tellimustele minimaalse väärtuse. Tellimustele kohaldatavat minimaalset väärtust saab vaadata Rimi e-poest ja tellimuse vormistamisel.
4.6.Kliendil on võimalik tooteid tellimusele lisada kuni Rimi alustab tellimuse täitmist. Selliseid täiendusi tellimusele loetakse juriidiliselt eraldi tehinguks (tellimuseks), kuid kasutades esialgse tellimuse kohaletoimetamist, mille tellimust muudeti. Kui tellimuse täiendused on lubatud, on kliendil profiilil aktiivne nupp „Lisa tooteid“ Kui klient hakkab tooteid tellimusele lisama, loetakse need „tellitud“ toodete hulka ainult siis, kui klient teeb makse „tellimuse täienduste“ eest. Kliendil on piiratud aeg lisada tooteid tellimusele, kui ta on alustanud tellimuse täiendamist. Järelejäänud aeg kuvatakse spetsiaalsel taimeril. Kui tellimuse täiendamine on lõpetatud, saab klient tellimuse kinnituse, kus on kirjas tellimusele lisatud tooted.
4.7.Rimi jätab endale õiguse piirata toodete maksimaalset arvu tellimuse kohta ja Ekspress tarnete ja tellimuste vastuvõtmise aega. Kui tellimus sisaldab täielikult või osaliselt tooteid Rimi e-poe jaotisest „Peolaua toodete ettetellimine“, kohaldatakse tellimuse suhtes vastavas jaotises esitatud reegleid.
4.8.Alkohoolsete jookide, energiajookide ja muude piiratud müügitingimustega kaubagruppide ostmine on võimalik alles pärast seda, kui klient on kinnitanud oma identiteedi ja vanuse vastava elektroonilise autentimismeetodi abil (kehtib ainult Lätis tehtud ostude puhul).
4.9.Kui tellimust muudetakse, kohaldatakse sellele algsele tellimusele lisatud kuponge, kui kupongikampaania on aktiivne. Kuponge ei saa kohaldada üksnes täiendatud tellimusele. Pärast kohaletoimetamist saadab Rimi kliendile elektroonilise algdokumendi – elektrooniliselt koostatud arve. Elektrooniline algdokument – arve – kehtib ilma allkirjata. Lätis saadetakse ainult juriidilisest isikust klientidele tellimuse kinnitus koos elektroonilise algdokumendiga – elektrooniliselt koostatud ettemaksuarvega. Elektrooniline algdokument – ettemaksuarve kehtib ilma allkirjata.
4.10.Klient saab tellimuse eest tasuda Rimi e-poe makseviiside menüüs olevate makseviiside abil. Tasuda tuleb enne kauba kättesaamist, välja arvatud juriidilised isikud, kellel on heaks kiidetud järelmaksu või ettemaksu arvelduslimiit.
4.11.Registreeritud kasutaja saab Rimi e-poes vormistada korduvtellimusi, mis tarnitakse ja/või saab kätte kokkulepitud perioodi alusel. Korduvtellimustega on nõutav kaardimakse ja kaardiandmete salvestamine. Korduvtellimused genereeritakse algse tellimuse põhjal. Klient saab tooteid ostukorvis muuta või tellimust tühistada seni kuni Rimi alustab antud korduvtellimuse komplekteerimist. Toodete hind fikseeritakse 24h enne tellimuse kohaletoimetamist/kättesaamist vastavalt kehtivale tootehinnale koos kohaletoimetamise tasuga. Juhul, kui korduvtellimus on seatud perioodile, mil e-pood ei saa tellimust täita, pakutakse kliendile lähim võimalik kuupäev ja saadetakse vastavasisuline teavitus. Kliendil võib olla rohkem kui üks aktiivne korduvtellimus. Rimi jätab endale õiguse piirata teatud toodete või kategooriate lisamist korduvtellimustele. Kui maksekaardi kehtivusaeg peaks tellimisperioodi jooksul lõppema, tühistatakse tulevased korduvtellimused.
4.12.Rimi ei võta endale vastutust tellitud kauba kaalu tagamise eest. Rimi teeb kõik endast oleneva, et müüdud kauba kogus kaalu järgi vastaks kliendi tellimusele. Kuid võttes arvesse loomulikku suuruse ja kaalu erinevust, ei garanteeri Rimi siiski, et komplekteeritud toodete kogus vastab tellimuse kogusele, ning teatud kaaluerinevus on loomulik.
4.13.Rimi tagab, et kliendilt ei võeta lisatasu, kui kauba tegelik kaal ületab tellimuses määratud kaalu. Kui kohaletoimetatud kauba kaal on väiksem kui tellimuses märgitud kaal, tagastatakse kohaletoimetatud ja tellitud summa vahe tellimuse vormistamisel kasutatud makseviisi kaudu. Tagasimakseid töödeldakse kohe, kuid kliendi kontole jõudmiseks võib kuluda mitu tööpäeva. Pärast tellimuse parandamist tehakse tagasimakse sellele pangakontole, mida kasutati viimase tehingu tegemiseks.
4.14.Tellimusele võivad kohalduda komplekteerimis- ja/või pakkimistasud. Seda tasu võivad mõjutada komplekteerimis-, pakkimis- või muud sarnased tasud ning see võib olla kas fikseeritud hind või hind, mis sõltub ostukorvi suurusest või pakendamise mahust. Tasuta kohaletoimetamise minimaalne väärtus ja tellimuse minimaalne väärtus ei sisalda seda tasu, välja arvatud juhul, kui tellimuse esitamise ajal kehtivad muud tingimused. Tasu kuvatakse tellimuse esitamisel ja lõplikul arvel. Kaupade komplekteerimiseks võidakse kasutada nii paber- kui ka plastpakendeid ja muud liiki pakendeid vastavalt õigusaktides sätestatud nõuetele.
5.Järelmaksuga ja ettemaksuga arveldamine juriidilistele isikutele
5.1Juriidilised isikud saavad taotleda järelmaksulimiiti või valida ettemaksu arveldusviisi, täites avalduse vormi, olles oma e-poe äriprofiilile sisse loginud. Avaldust saab esitada ühe korra ja see on kehtiv riigis, kus see esitati.
5.2Andmete sisestamisel mõistab juriidiline isik, et esitatud andmeid, sealhulgas vastava ettevõtte esindajate andmeid, kasutatakse kontrollimiseks ja otsuse tegemiseks. Juriidiline isik on kohustatud teavitama asjaomaseid isikuid, et nende isikuandmed esitatakse Rimile ja et neid töödeldakse Rimi poolt, ning esitama privaatsuspoliitika vastavatele isikutele tutvumiseks.
5.3Avalduse esitamise järel vaatab Rimi selle 5 tööpäeva jooksul üle ning kinnitab selle, kohandab seda või lükkab selle tagasi. Rimi teavitab juriidilist isikut vastuvõetud otsusest e-posti teel ja jätab endale õiguse vajadusel juriidilise isikuga kontakteeruda (lisaküsimused jms.), e-posti teel või ka muul viisil, kui avalduses on nii märgitud. Avalduse hindamise ajal on Rimil õigus koguda andmeid ettevõttevälistest andmebaasidest ja krediidiregistritest, hindamaks taotluses esitatud teavet, et vähendada maksmata jätmisega seonduvaid riske ja muid ohte.
5.4Läbi viiakse hindamis- ja otsustamisprotsess, määramaks, kas juriidilise isikuga kui äriühinguga on võimalik koostööd teha. Teatavaid seisukohti ja seadusega nõutavat teavet võib kontrollida sanktsioonide loetelust või suunistest rahapesu ja terrorismi ning massihävitusrelvade leviku rahastamise tõkestamiseks.
5.5Rimi jätab endale õiguse avaldus tagasi lükata või muuta järelmaksu liimiti ilma põhjendusi esitamata.
5.6Pärast seda, kui avaldus on läbi vaadatud ja heaks kiidetud (punkt 5.3.), saadetakse juriidilisele isikule see kolme tööpäeva jooksul allkirjastamiseks e-kirja teel ning kui juriidiline isik on selle allkirjastanud ja Rimile edastanud ning see ei sisalda ebatäpsusi, saadab Rimi juriidilisele isikule kuue tööpäeva jooksul kinnituse, et juriidiline isik võib hakata heakskiidetud arveldusmeetodit kasutama. Avaldus koos tingimustega, nii nagu need on uuesti sätestatud Rimi ja juriidilise isiku vahel, jõustuvad siis, kui Rimi on teavitanud juriidilist isikut käesolevas klauslis lahti seletatud kinnitusest. Rimil on õigus igal ajal tingimusi ühepoolselt muuta.
5.7Määratud arve esitamise meetod ei aegu, kuid seda on võimalik deaktiveerida koos äriprofiiliga, mis on olnud inaktiivne rohkem kui 1 aasta, nii nagu on sätestatud tingimuste punktis 4.9.2.
5.8Rimi jätab endale õiguse järelmaksu limiiti korrigeerida või selle blokeerida või tühistada juhul, kui juriidiline isik ei soorita makset või rikub tingimusi või tema kohta avastatakse negatiivset finantsteavet, ning teavitab juriidilist isikut oma otsusest 10 päeva ette; samal ajal on Rimil õigus limiit blokeerida. Rimil on samuti õigus teha muudatusi määratud ostulimiidi või ettemaksu arvete esitamise meetodi suhtes, juhul kui avastatakse lisateavet või vastavalt sanktsioonide loetelule või suunistele rahapesu ja terrorismi ning massihävitusrelvade leviku rahastamise tõkestamiseks. Kui juriidiline isik ei nõustu muudatustega, siis juriidilisel isikul on õigus järelmaksu või ettemaksuarvete esitamise meetodi kasutamine lõpetada, tühistades selle vastavalt siin (punkt 5.13.) sätestatud tingimustele ja täites kõik maksekohustused.
5.9Kui avaldus on Rimi poolt registreeritud ja kinnitatud, edastatakse juriidilise isikule unikaalse ID-ga konto, mida saab valitud riigis maksete sooritamiseks kasutada. Juriidiline isik peab pidama kinni järgmistest maksetingimustest:
5.9.1 Juriidiline isik peab tasuma saadud arvete eest 15 kalendripäeva jooksul alates arve väljastamise päevast, välja arvatud juhul, kui maksetingimustes juriidilise isiku ja Rimi vahel on kirjalikul viisil kokku lepitud teisiti. Peale makse laekumist korrigeeritakse 2 tööpäeva jooksul järelejäänud saldo ja see muutub kättesaadavaks järgmisteks ostudeks.
5.9.2 Rimi teeb kõik endast oleneva, et tagada iga tellimuse täielik täitmine, kuid kuna teatavad tooted ei pruugi olla tellimuse täitmise ajal saadaval, ei taga Rimi, et kohale toimetatud tellimus sisaldab täpselt samu tooteid, mida veebis telliti. Sellisel juhul ja juhul kui juriidiline isik soovib raha tagastamist, lisatakse summa olemasolevale saldole kahe tööpäeva jooksul.
5.9.3 Juhul kui makse ei laeku kokkulepitud tähtajaks, peab juriidiline isik maksma viivist summas 0,5% hilinenud maksesummast iga päeva kohta pärast maksetähtaja möödumist. Rimil on õigus kaasata võlgade sissenõudmise tagamiseks inkassofirma – samuti on Rimil õigus kolmandatele isikutele Rimi nõudeõigused üle anda. Juriidiline isik katab kõik kulud, mis tekivad seoses võlgade sissenõudmisega (maksete haldamine, postikulud, kohtukulud jne), mille määrab asjaomane inkassofirma.
5.9.4 Klient peab tasuma arves ette nähtud summa, ilma et tal oleks õigust summat alandada või makseid vastunõuete või nõuete alusel vähendada.
5.10 Heakskiidetud ettemaksuarveldamise puhul (ja punkti 5.6. täitmisel) on juriidilise isiku algsaldo 0. Pärast heakskiitmist tuleb taotleda ettemakstud arve saatmist juriidilisele isikule (arve saadetakse 3 tööpäeva jooksul). Kui arve eest on tasutud ja see on Rimi poolt töödeldud, siis makstud summat on võimalik veebis kasutada 2 tööpäeva jooksul.
5.11 Juriidilisele isikule, kes kasutab arvega maksmist (järelmaks või ettemaks), saadetakse arve e-posti teel samal päeval, kui kaup on kohale toimetatud ja arve on kättesaadav ka äriprofiilil asuva arvete ajaloo all.
5.12Ostetud tooteid ei tohi edasi müüa.
5.13Määratud arveldusviisi tühistamiseks peab juriidiline isik täitma ja saatma kontaktvormi Rimi klienditeenindusele. Kõik tasumata arved tuleb tasuda enne, kui määratud arveldusmeetodi kasutamise lõpetada saab.
5.14Rimi jätab endale õiguse eemaldada ajutiselt või jäädavalt juriidilistele isikutele mõeldud arveldamisviisi võimaluse kui selline.
6.Kliendi tellitud toodete komplekteerimine ja kohaletoimetamine
6.1.Rimi teeb kõik endast oleneva, et tagada iga tellimuse täielik täitmine; kuid kuna teatud tooted ei pruugi olla tellimuse täitmise ajal saadaval, ei taga Rimi, et kohale toimetatud tellimus sisaldab täpselt samu tooteid, mida e-poest telliti.
6.2.On olemas tõenäosus, et vajalikuks võib osutuda tellitud toodete asendamine. Kliendil on tellimuse vormistamisel võimalus valida, kas asendada tellitud toode (kui konkreetset toodet ei ole saadaval) mõne muu tootega. Kui klient on otsustanud mitte asendada puuduvaid tooteid, sisaldab tellimus ainult saadaolevaid tooteid. Kui klient lubab toote asendamist, teeb Rimi kõik endast oleneva, et leida tooteid, mis (Rimi arvates) oleksid parimad alternatiivid. Rimi ei saa siiski tagada, et valitud alternatiiv vastab kindlasti kliendi ootustele.
6.3.Klienti teavitatakse e-kirja teel enne tellimuse kättesaamist või enne selle kohaletoimetamist toodetest, mida klient saab, ja kui on lubatud kaupade asendamine, siis nende asendamisest. Kliendil on õigus tagastada asendustoode tellimuse kättesaamisel (välja arvatud teiste kolmandate isikute (Wolt või teised) tarnete puhul, mille korral peab klient võtma ühendust Rimi klienditoega) ja saada tagasimakse asendatud toote eest tellimuse esitamisel kasutatud makseviisi kaudu. Asendustoodete hind arvutatakse vastavalt nende toodete hinnale, mille klient algselt valis. Kui kohale toimetatud asendustoodete hind on kõrgem kui algselt valitud toodete hind, tagab Rimi, et kliendilt lisatasu ei võeta. Kui kohale toimetatud asendustoodete hind on madalam kui algselt valitud toodete hind, tagastatakse kliendile asendustoodete ja algselt valitud toodete hinnavahe tellimuse vormistamisel kasutatud makseviisi kaudu. Summa tagastatakse kohe, kuid tagasimakse jõudmiseks kliendi pangakontole võib kuluda mitu tööpäeva
6.4.Tellimus toimetatakse kohale aadressil, mille klient on tellimuse esitamisel näidanud. Rimi toimetab kliendi tellimuse näidatud aadressi peasissekäigu juurde (korteri või maja ukseni) või kliendi osutatud asukohta. Taotluse korral ja kui see on võimalik, võib kuller tuua tellimuse kliendi ruumidesse. Rimi jätab endale õiguse toimetada tellimus ainult aadressi peasissekäigu juurde. Rimi ei vastuta Pakiautomaati tarnitud kaupade hävimise, kaotsimineku ja kahjustumise, sh riknemise, eest.
6.5.Äriaadressidele tellitud tellimuste korral võib Rimi toimetada tellimuse ettevõtte hoone esimesele korrusele peasissekäigu juurde, kuid kahjuks ei saa Rimi toimetada tellimust kliendi laua juurde. Kui ettevõttel on jagatud valvelaud, saab Rimi toimetada tellimuse valvelaua juurde.
6.6.Rimi pakub toodete kohaletoimetamist ainult kliendi poolt tellimuse esitamisel määratud kohaletoimetamise piirkonnas ja kellaajal
6.7.Kehtivad kohaletoimetamise ajad kuvatakse tellimuse vormistamise ajal või neid saab vaadata enne tellimuse esitamist siit. Kui olulistel ja objektiivsetel põhjustel (näiteks vääramatu jõud või mõistlikult ettearvamatud takistused, mis ei ole Rimi ja klientide kontrolli all) võib kohaletoimetamise aeg olla varasem, hilisem või kohaletoimetamine võidakse tühistada, kuid kui tellimus sisaldab alkohoolseid jooke ja kohaletoimetamine on eespool nimetatud põhjustel võimalik ainult varem või hiljem ja tegelik kohaletoimetamise aeg ei võimalda alkohoolseid jooke müüa, siis alkohoolseid jooke kliendile ei väljastata ja klient saab väljastamata jäänud kauba eest raha tagasi.
6.8. Alkohoolsete jookide ja energiajookide väljastamine toimub vastavalt kehtestatud alkohoolsete jookide ja energiajookide müügipiirangutele. Väljastamise piiranguid kohaldatakse ka muude kaupade suhtes, millele on õigusaktidega kehtestatud kaubanduspiirangud. Isik peab kohaletoimetamise/kättesaamise ajal esitama kehtiva isikutunnistuse (ID-kaart) või passi. Vanusepiiranguga kaupade kohaletoimetamisel/väljastamisel võib Rimi kahtluse korral isegi juhul, kui kauba vastuvõtja osutub vanusepiirangust kõrgemaks, küsida isikut tõendavat dokumenti, et veenduda vanusepiirangute järgimises. Kui vanust kinnitavat dokumenti kohaletoimetamise ajal ei esitada, puudub isik, kes võib vastavalt õigusaktidele konkreetse kauba vastu võtta, või kui tellimus tuleb kliendi soovil jätta kindlaksmääratud kohta ilma kliendi kohalolekuta, jääb kaup kullerile ja kliendile makstakse väljastamata jäänud kauba eest raha tagasi.
6.9.Kui tellimus toimetatakse kohale kliendi määratud aja jooksul, kuid määratud aadressil ei ole kedagi, kes tellimuse vastu võtaks, teavitatakse sellest klienti ja klient peab võimalikult kiiresti, kuid mitte kauem kui 24 tunni jooksul, võtma ühendust Rimi klienditoega, et leppida kokku uus kohaletoimetamise aeg või tellimuse kättesaamine konkreetsest kauplusest. Kui klient lepib Rimiga kokku uues kohaletoimetamise ajas, võidakse küsida lisatasu. Kui selline tellimus sisaldab kergesti riknevat või lühikese säilivusajaga kaupa ja seda ei ole enam võimalik uuesti kohale toimetada, siis selline kaup kõrvaldatakse ja hävitatakse ning klient ei saa selle eest raha tagasi. Kui klient keeldub tellimuse uuesti kohale toimetamisest või kauplusest kättesaamisest, ei hüvitata kliendile kaupu, mida ei saa kaupluseriiulitele tagasi panna (näiteks, kuid mitte ainult, kergesti riknevad, lühikese säilivusajaga, kliendi tellimuse kohaselt valmistatud kaubad jne).
6.10.Ehkki Rimi teeb kõik endast oleneva, et tagada kliendi tellimuse kohaletoimetamine kindlaksmääratud ajal, ei võta Rimi vastutust määratud kohaletoimetamise ajast täielikult või osaliselt kõrvalekaldumise eest, kui see kõrvalekalle toimus kliendi süül või oli tingitud muudest vältimatutest asjaoludest.
6.11.Klient saab muuta kohaletoimetamise viisi seni, kuni Rimi ei ole alustanud tellimuse töötlemist ja kuni selline võimalus on tellimuse juures nähtav.
6.12.Kui klient valib kohaletoimetamise viisi muutmisega odavama kohaletoimetamise, siis kohaletoimetamistasu tagastatakse. Kui klient valib kallima kohaletoimetamise viisi, võetakse kliendilt lisatasu ja muudatused kinnitatakse alles pärast makse tegemist.
7.Kvaliteedigarantii ja vastutus
7.1.Rimi püüab tellimuse komplekteerimisel alati valida kõige värskemad ja kvaliteetsemad tooted. See hõlmab kõige pikema kõlblikkusajaga toodete valimist riiulitelt ning toodete ohutut pakendamist ja transportimist. Arvamused toote rahuldava kvaliteedi kohta on siiski subjektiivsed ja Rimi ei võta endale vastutust ega taga, et tooted vastavad alati kliendi ootustele
7.2.Rimi e-poes kuvatavad tooted võivad pisut erineda toodete tellimiseks kasutatavate eri seadmete tehniliste omaduste või muude mõistlikult eeldatavate erinevuste tõttu saadud toodetest suuruse, kuju ja värvi poolest.
7.3.Kõigi Rimi e-poes müüdavate toodete omadused on esitatud iga toote etiketil ja/või tootekirjelduses.
8.“Telli kauplusesse” kättesaamine
8.1.Kui klient valib tellimuse kättesaamise kauplusest või Rimi Drive’ist, valib klient tellimuse vormistamise ajal kättesaamise aja ja kaupluse
8.2.Kui tellimus on ettevalmistatud ja kättesaamiseks valmis, saadetakse kliendile teade. Kokkuleppel Rimi klienditoega on võimalik tellimusi kätte saada ka pärast tellimuses märgitud kellaaega.
8.3.Tellimusi võetakse vastu igal nädalapäeval selle kättesaamispunkti lahtiolekuaegadel, mis on märgitud tellimuse esitamisel. Kliendid saavad tellimused kätte, kasutades ühte Rimi pakutavatest võimalustest
8.4.Kui klient ei saa tellimust ettenähtud aja jooksul kätte, peab klient võtma ühendust Rimi klienditoega niipea kui võimalik, kuid mitte hiljem kui 24 tunni möödudes, et leppida kokku uus kättesaamise aeg. Kui selline tellimus sisaldab kergesti riknevat või lühikese säilivusajaga kaupa ja seda ei ole enam võimalik uuesti kliendile toimetada, siis selline kaup kõrvaldatakse ja hävitatakse ning klient ei saa selle eest raha tagasi. Kui kliendiga ei saa ühendust või kui klient keeldub tellimust uuesti vastu võtmast, ei hüvitata kliendile kaupu, mida ei saa kaupluseriiulitele tagasi panna (näiteks, kuid mitte ainult, kergesti riknevad, lühikese säilivusajaga, kliendi tellimuse kohaselt valmistatud kaubad jne), ning seda loetakse Rimi kahjude piisavaks hüvitamiseks.
9.Tagastamis- ja taganemisõigus
9.1.Kliendil on õigus taganemisõigust ühepoolselt kasutada 14 päeva jooksul alates tellimuse saamisest, teatades taganemisest viivitamata Rimile. Taganemisõigust võib kasutada vastavalt õigusnormidele, käesolevale e-kaubanduse lisale ja muudele Rimi väljaantud kohaldatavatele tingimustele. Klient teatab Rimile taganemisest vabas vormis, kus on selgelt märgitud tellimuse number ja kaup, millest klient soovib taganeda, saates taganemisavalduse käesolevate tingimuste punktis 11 nimetatud e-posti aadressile.
9.2.Pärast taganemisest teatamist peab klient tagastama toote Rimile hiljemalt 14 päeva jooksul. Klient võtab kauba tagastamiskoha osas ühendust Rimi klienditoega vastavalt käesolevate tingimuste punktis 11 esitatud kontaktandmetele. Tellimuse tühistamisega seotud otsesed kulud kannab klient.
9.3.Taganemisõigust ei saa kasutada järgmistel juhtudel: 1) tegemist on kergesti rikneva või peagi aeguva kaubaga; 2) klient on avanud toote pakendi, mida tervislikel ja hügieenilistel põhjustel ei saa tagastada; 3) klient on avanud audio- või videosalvestiste või arvutiprogrammide pakendi; 4) tegemist on ajalehtede, perioodikaväljaannete või ajakirjadega, välja arvatud juhul, kui need tarnitakse vastavalt tellimuslepingule (kui sellist lepingut pakutakse).
9.4.Kui klient on märkinud kauba asendamise võimaluse ja mõni tellimuses sisalduv kaup on asendatud, saab klient selle teabega tutvuda e-posti teel enne tellimuse kättesaamist. Lühikese säilivusajaga värskeid toidukaupu, mida kasutati algselt valitud toodete asendamiseks, saab tagastada ainult tellimuse kättesaamisel (v.a kiirkullerteenuse puhul, millisel juhul peab klient võtma ühendust Rimi klienditoega), tagastades need kullerile kohaletoimetamise ajal või Rimi töötajale kättesaamise ajal, kui klient kasutas kättesaamise võimalust. Tagasimakse tehakse sellele maksekontole, mida kasutati tellimuse esitamisel.
9.5.Kui klient avastab pärast tellimuse kättesaamist, et tellimus sisaldab kahjustunud (Rimi süül) ja/või ebakvaliteetset kaupa, peab klient võtma ühendust klienditeenindusega, saates sellekohase teabe käesolevate tingimuste punktis 11 esitatud e-posti aadressile. Klient peab lisama foto(d) kahjustunud tootest. Kui kliendil ei ole võimalik fotot lisada, peab klient tulema koos kahjustunud tootega kättesaamispunkti, või kui klient kasutas kohaletoimetamise teenust, peab ta võtma ühendust klienditoega. Rimi jätab endale õiguse nõuda kliendilt kahjustunud toote tagastamist kauplusesse.
10.Tellimuse tühistamine
10.1.Rimi jätab endale õiguse peatada Rimi e-poe toimimine tervikuna või mõneks ajaks ilma klienti sellest eelnevalt teavitamata. Sellisel juhul maksab Rimi kliendile 10 tööpäeva jooksul kohale toimetamata jäänud tellimuse eest raha tagasi.
10.2.Rimi e-poe kaubandustegevuse jätkusuutlikkuse huvides jätab Rimi endale õiguse piirata sama toote ostu mahtu. Rimil on õigus keelduda kliendi tellimustest ja/või neid mitte täita, kui klient tellib ebatavaliselt suure koguse sama laadi kaupa (sõltumata sellest, kas tooteid on tellitud ühe või mitme tellimusega) teavitades sellest klienti.
10.3.Kliendil on õigus tellimus tühistada. Pärast tellimuse esitamist on antud teatud ajavahemik, mille jooksul saab klient ise tellimuse Rimi e-poes tühistada. Pärast seda perioodi võib klient võtta ühendust Rimi klienditoega ja paluda tellimuse tühistamist, kuid tellimuse tühistamine ei pruugi olla alati enam võimalik. Tagasimakse korral tehakse see sellele maksekontole, mida kasutati tellimuse esitamisel.
10.4.Klient ei saa Rimi e-poes Ekspress tellimust või tarnet tühistada. Klient peab võtma ühendust Rimi klienditoega. Ekspress kohaletoimetamise tellimuse tühistamisel ei tagastata kohaletoimetamiskulusid ning tellimuse komplekteerimise ja pakkimisega seotud kulusid.
11.Rimi klienditugi
11.1.Kui kliendil on Rimi e-poest ostmise kohta küsimusi, soovitab Rimi klientidel võtta ühendust klienditoega selle tööajal, helistades või võttes ühendust e-posti teel järgmisel aadressil kliendi riigis:
Rimi Eesti Food AS:
Tööaeg: E–R 8.00–21.00, L–P 9.00–20.00.
Telefoninumber: +372 6056 333
E-posti aadress: klienditugi@rimibaltic.com
SIA Rimi Latvia:
Tööaeg: 8.00–22.00
Telefoninumber: +371 8000 0180
E-posti aadress: info.lv@rimibaltic.com
UAB Rimi Lietuva:
Tööaeg: 8.00–21.00
Telefoninumber: +370 88 002 9000
E-posti aadress: info.lt@rimibaltic.com
12.Lõppsätted ja vaidluste lahendamine
12.1.Rimi vastutab ainult nende kahjude eest, mis on kliendile tekkinud rikkumise otsese tulemusena.
12.2.Rimi jätab endale õiguse muuta või täiendada e-poe lisa või lõpetada Rimi e-pood objektiivsetel põhjustel (s.t võttes arvesse muudatusi seadustes ja/või määrustes, muudatusi uutes ja/või olemasolevates teenustes jne). Tellimuse esitamiseks peab ostja tutvuma e-poe lisa ajakohastatud versiooniga, vastasel juhul lepingut ei sõlmita. Rimi teavitab Rimi e-poe muutmisest või lõpetamisest programmi veebilehel, Rimi e-poes ja/või terminalis ja/või Rimi kauplustes ja/või mobiilirakendustes ja/või igale kliendile e-posti teel kirja saates ning küsib iga uue tellimuse korral kliendi nõusolekut.
12.3.E-poe lisa on koostatud kooskõlas selle riigi seadustega, kust teenust kliendile osutatakse. Kõik vaidlused lahendatakse kohtus selle riigi jurisdiktsiooni õigusaktides sätestatud korras, kus vaidlusega seotud Rimi ettevõte on registreeritud.
12.4.Kui kohus või muu pädev asutus leiab, et mõni e-poe lisa säte ei ole seadusega kooskõlas, on ebaõige või mittekohaldatav, ei mõjuta see otsus ülejäänud kehtivate ja õigusnormide kohaselt täielikult kohaldatavate e-poe lisa tingimuste kehtivust.
12.5.Kui klient usub, et Rimi on e-poe lisa tingimusi või muid asjakohaseid õigusnorme rikkunud ning see on mõjutanud kliendi võimalusi oma õigusi kasutada ja sellist olukorda ei ole võimalik läbirääkimiste teel lahendada, saab klient esitada avalduse riiklikule tarbijakaitseküsimustega tegelevale asutusele (või lisaks saab klient Eestis pöörduda tarbijavaidluste komisjoni poole). Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin - https://komisjon.ee/et. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada kliendi ja Rimi vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Kliendi kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta. Klient võib pöörduda ka Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home2.show poole).
Eestis:
Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet
Endla 10a, 10122 Tallinn
Telefon: +372 667 2000
Klienditoe number: +372 620 1707
E-post: info@ttja.ee
Lätis:
Tarbijaõiguste kaitse keskus Läti Vabariigis
Brīvības 55, Rīga, LV-1010
Telefon: +371 6545 2554
E-post: pasts@ptac.gov.lv
Leedus:
Riiklik tarbijaõiguste kaitse amet
Vilniaus 25, 01402 Vilnius
Telefon: (85) 262 6751, faks: (85) 279 1466
E-post: tarnyba@vvtat.lt
13.Andmetöötlus ja -kaitse
13.1.Kliendi isikuandmeid kasutatakse kliendi tuvastamiseks ja tellimuste vastuvõtmiseks, tellimuste esitamiseks ja kohaletoimetamiseks, raamatupidamisdokumentide (sh arvete) koostamiseks, enam makstud summade ja tagastatud toodete eest raha tagasimaksmiseks, e-poe lisast ja sidevahendi abil sõlmitud lepingust tulenevate rahaliste ja muude kohustuste haldamiseks, samuti Rimi e-poes pakutavate teenuste kasutamiseks. Lisateavet isikuandmete töötlemise kohta leiate privaatsuspoliitikast: Klõpsake siin - https://www.rimi.ee/privaatsuspoliitika.