Märgistasime tooted

Oleme leidnud, et paljud meie kliendid soovivad teadlikumalt toituda, aga ei pruugi leida kaupluses õigeid tooteid. Klientide abistamiseks märgistasime "Rimi toitumisnõustaja soovitab" hinnasildiga tooted, mis vastavad Eesti ja Euroopa toitumisteadlaste koostatud soovitustele ning mille kiitis heaks ka meie toitumisnõustaja Katri Merisalu.

Kuidas poest tooteid leida?

Märgistasime "Rimi toitumisnõustaja soovitab" sildiga tooted, mis vastavad Eesti ja Euroopa toitumisteadlaste koostatud soovitustele ning mille kiitis heaks Rimi toitumisnõustaja Katri Merisalu. Meie toitumisnõustaja valis välja ligikaudu 150 toodet, mille hulgas on kuivaineid, seemneid, pähkleid, aga ka liha- ja kalatooteid. 

Väljavalitud tooted sisaldavad vähe rasva ja soola või suhkrut, rohkelt kiudaineid ning neis on välistatud lisaained, sünteetilised lõhna- ja maitseained.

Kes on Rimi toitumisnõustaja?

Saage tuttavaks, Katri Merisalu ehk Rimi toitumisnõustaja. Katri peab huvitavaks inimese ja toidu suhet, sest oled just see, mida sööd! Ta on veendunud, et pigem leiab tervise köögivilja- ja ürdiaiast kui rohupurkidest.

Toitumisteadust õppis Katri Inglismaal asuvas University of Central Lancashire’is, spetsialiseerudes just haiguste ravile läbi õige ja tasakaalustatud toitumise ning tervisepsühholoogiale ja toitumishäiretele. Oma lõputöö kirjutasi ta tatra positiivsest mõjust kolesteroolile, mille abil ta omistas Bachelor of Science in Human Nutrition with Honours in Nutrition and Exercise Science kraadi.

Toitumisnõustaja blogi

Kas tead, mis kasu toob kurk südame tervisele, millised on piparmündi kuldaväärt omadused või miks peaks sööma rohkem mangosid? Või miks on vahepala oluline ja kuidas tõsta immuunsüsteemi tööd?

Meie toitumisnõustaja Katri Merisalu teab nendele ja paljudele muudele küsimustele vastuseid ning jagab oma teadmisi meie blogis. Iga kuu leiad uusi  ja hooajalisi nippe, kuidas rikastada oma toidulauda toorainetega, mis edendavad keha normaalsed talitust.

Loe blogi > 

Toitumisnõustaja retseptid

Rimi toitumisnõustaja Katri Merisalu armastab teha süüa! Kõiki oma aastatega kogutud teadmisi rakendab ka köögis, kus valmistab põnevaid ning maitsvaid roogasid ja vahepalasid.

Katri retseptide seast leiad näiteks marjase kakao tšiiapudingu, mis sisaldab rohkelt kiudaineid, omega-3 rasvhappeid, C-vitamiini, mangaani ja muud vajalikku südame, veresoonkonna ja ainevahetuse normaalseks tööks.

Vaata retsepte >

Sinu parema teenuse tagamiseks kasutame sellel lehel küpsiseid. Külastades lehekülge nõustud küpsiste kasutamistingimustega.