Abiks registreerimisel

 

 

Kuidas registreerida uut

või asendada kehtiv

Sinu Rimi kaart

 

 

  1. Juhul kui soovid registreerida kaardi kodulehel www.sinurimi.ee, sisesta kaardinumber selleks mõeldud reale.

     
  2. Palun täida kõik kohustuslikud väljad. Kui soovid saada osa Rimi poolt saadetavatest eripakkumistest, kingitustest ning üllatustest, kinnita seda oma nõusolekuga.

     
  3. Juhul, kui sa asendad ühe kaardi teisega ja kohustuslikud väljad on täidetud, tuleb Sul sisestada parool, milline saadetakse Sulle SMS-iga. Peale seda, kui oled parooli sisestanud ja kinnitanud, ongi sinu uus kaart asendatud vanaga ja samuti kogutud Rimi raha kantud üle uuele kaardile.

     
  4. Kui kaart on registreeritud, on sul võimalus hakata kasutama kogutud Rimi raha ja saada osa ka teistest kaardi eelistest. Seni, kuni uus kaart ei ole registreeritud, saad kaarti kasutades vaid koguda Rimi raha.

 

 

 


Küsimuste korral palun võta ühendust klienditeenindusega 6056333 või eposti teel info.ee@rimibaltic.com

 

Prindi

Klienditugi

6 056 333
klienditugi.ee@rimibaltic.com

Privaatsuse põhimõtted

Kontrolli kinkekaardi saldot Kinkekaardi
saldo

Jälgi meid:

Palun oota...

Otsingu tulemused

Sulge

Sulge

Tagasiside

Hea klient! Ootame Teie arvamusi ja ettepanekuid, et muuta Rimi kauplused veelgi paremateks ostukohtadeks!

Soovin saada vastust
Sulge

*Kohustuslikud väljad