0

Valmistu koos Sandra Rajuga Tallinna Maratoniks!

Sel aastal toimub Tallinna Maraton virtuaaljooksuna ning meiega jookseb virtuaalset maratoni Sandra Raju. Vaata videost, milliseid toitumisnippe Rimi toitumisnõustaja Katri Merisalu maratoni läbimiseks Sandrale andis.

Batoonid ja geelid

Mida süüa enne maratoni?

See mis Sa maratoni eelsel õhtul ja hommikul sööd võib mõjutada palju Sinu jooksu sooritust. Hea tava on enne jooksu süüa makrotoitainete poolest tasakaalus toidukord nii maratoni eelsel õhtul, kui hommikul. Plaani enda toidukorra osaks vähemalt 65-70% süsivesikuid aga ära jäta täiesti välja ka rasva ja valku.

Loe edasi >

Retsept: täistera kaerahelbepudru

Täistera kaerahelbepuder sobib söömiseks enne maratoni. Nagu juba öeldud, siis plaani enda toidukorra osaks vähemalt 65-70% süsivesikuid aga ära jäta täiesti välja ka rasva ja valku. Hea soovitus on süüa pigem väiksem portsjon, kui suur.

Vaata retsepti siit >

Koostisosad

Osta 5€ soodsamalt!

Aitame Sul soodsamalt maratoniks valmistuda! Kasuta e-poes sooduskoodi MARATON5 ning kui Sinu ostukorvi summa on vähemalt 55€, rakendub Sinu ostule 5€ soodustus. Sooduskoodi saad kasutada ainult korra. Jõudu maratoniks!

Mida süüa maratoni ajal?

Maratoni jooksmise ajal ei ole mõistlik keskenduda niivõrd söömisele kui vaid vee joomisele. Oluline on juua lonks lonksu haaval. Teadaolevalt mõjutab juba 2% veepuudus jooksu sooritust. Hea kui kaasas on süsivesikurikkad vahepalad nagu näiteks rosinad, puuviljamahl, kookosvesi, toortatra marjajook.

Loe edasi >

Retsept: toortatra jook

See smuuti sobib joomiseks maratoni ajal. Maratoni jooksmise ajal ei ole mõistlik keskenduda niivõrd söömisele kui vaid vee joomisele. Pea meeles, et oluline on juua lonks lonksu haaval. See retsept on vaba kiudainetest ja rasvast, aga samas sisaldab süsivesikuid ja antioksüdante.Tee jook täpselt nii magus kui Sulle meeldib! 

Vaata retsepti siit >

Koostisosad:

Mida süüa pärast maratoni?

Pärast finishi joont on suur kiusatus süüa kõike ja palju, kuid sellest ei ole Sinu organismile tihti taastumiseks kasu. Kõige olulisem on peale jooksu lõpetamist juua vett ja süüa tasakaalustatud toidukord!

Loe edasi >

Retsept: ahjulõhe kinoa, suvikõrvitsa ja peediga

See retsept sobib söömiseks pärast maratoni. Kõige olulisem on aga pärast jooksu lõpetamist juua vett ja süüa tasakaalustatud toidukord! Kahe tunni jooksul pärast lõpetamist söö tasakaalustatud toidukord, kus on esindatud täisväärtuslikud süsivesikud ning heas koguses kvaliteetset rasva ja valku. 

Vaata retsepti siit >

Koostisosad:

Minu konto

Kohaletoomine
0