0

Tahad igapäeva argirutiinis süüa nagu võitja?

Üks kallimaid varasid siin elus on aeg.

Paljudel meil ei ole aega, et kolm korda päevas süüa teha! Sellepärast on mõistlik oma toidukordi võimalikult palju ette mõelda ja ise valmistada. Kindlasti mõjub see hästi Sinu tervisele! Sellega võidad endale rohkem aega, et veeta see lähedastega või tegeleda mõne kireprojektiga.

Toidukordade planeerimisel võidad ilmselt ka rahaliselt, sest ära jäävad tühja kõhuga tehtud valikud burksi putka või kommileti ees.

Söö palju köögivilju ja kaunvilju

Soovitus on süüa vähemalt 5 portsjonit (5 x 100 grammi) köögivilju ja kaunvilju päevas. Väiksema portsjonite arvu korral ei pruugi inimese organism saada piisavalt vajalikke vitamiine, mineraalaineid, kiudaineid ja vett.

Köögiviljade söömise puhul tuleb meeles pidada lihtsat reeglit: söö köögivilju vikerkaarevärvides. Erinevad värvid sisaldavad erisuguseid toitaineid.

 

RETSEPTISOOVITUS

Tervislik tomatine läätsesupp 🍅

Selleks, et saaksid reipal sammul sügisesse sammuda, on hea igapäevane toitumine muuta võimalikult lihtsaks ja tervislikuks.

Oleme Sulle kokku pannud soodsa ja maitsva tomatise läätsesupi retsepti, mida saad kiirelt ja mugavalt mitmeks päevaks ette valmistada. Isegi väike kodukokk Silver saab hõlpsasti sellega hakkama!

Vaata videoõpetust või loe retsepti

Koostisosad

Söö lõunal kvaliteetseid süsivesikuid

Koorega kartul, täistera kaerahelbed, täistera makaron, toortatar, kinoa, hirss, punane ja must riis - kõik need sobivad söömiseks just lõunasöögi ajal, sest annavad palju energiat ja õigustatult, sest Sul on veel pool päeva minna!

Planeeri, et Sinu toidukorrad, mis mõeldud lõunaks, sisaldaksid just neid. Peale selle on see toidukraam ka kiudaineterikas, mis on oluline söök meie soolebakteritele kes elavad meie mikrobioomis ja panustavad meie tervisesse.

 

Söö õiges koguses valku

Inimese organism omastab valku nii loomsetest kui ka taimsetest allikatest. Kuna paljude loomsete valkude allikad on väga rasvarikkad, on hea lahendus kombineerida oma toidulaual taimseid ja loomseid toiduaineid.

 

Tee tervislikumad valikud!

Toeta oma immuunsussüsteemi ja haara ka snäkkides tervislikumate toodete järgi.

Kuivatatud puuviljad ja pähklid

Täisteraküpsised ja kuivikleivad

Puu- ja köögiviljad on alati hea valik!

Vaata tooteid

Energiat andvad batoonid

Pane ise kokku maitsev ja tervislik võileib

Tervisesõbralik valmis vahepala

Värske mahl ja smuuti

RETSEPTISOOVITUS

Vürtsised vegan energiapallid kõrvitsapüreega

Kõrvits on tänuväärt taim, mis sisaldab hulganisti tervisele kasulike toitaineid, vitamiine, mineraale ja antioksüdante.

Energiapallid on ideaalsed vahepalad, kui soovid midagi magusat ja turgutavat suhu pista. Need pallikesed on maitsvad ja sisaldavad huvitavad vürtse, mis on Ajurveda õpetustes eriti au sees just nüüd, kui õues on külm ja niiske ning kätte on jõudnud sügis-talv.

Vaata retsepti >

Koostisosad

Tšiiapuding toortatra müsliga

Tšiiaseemned, melon ja tatar sisaldavad rohkelt kiudaineid, mis soodustavad seedeelundkonna tööd ja leevendavad kõhukinnisust. 

Maasikad ja melonid sisaldavad rohkelt C vitamiini, mis on tugev antioksüdant, aitab toota valgeid vereliblesit, tugevdades seeläbi immuunsüsteemi ning samuti soodustab raua imendumist.

Vaata retsepti >

Koostisosad

Minu konto

Kohaletoomine
0